• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Semlan79
    StoraA skrev 2012-09-28 08:00:55 följande:
    Ni som sa att jag hade ett streck (förutom jag själv då) igår.. Ni hade rätt! <3 Gråter och gråter och gråter! Inom tiden: 50 min senare:

    GRATTIS!
  • Semlan79
    kluckis skrev 2012-09-28 09:27:42 följande:
    Det var inte ett spöktest :D Jag är med barn :D Helt jävla sjukt! 

    Wohoo, grattis!!
  • Semlan79
    Mee90 skrev 2012-09-28 12:15:07 följande:
    Hej tjejer, följt denna tråd till och från sedan den starta =) Nu är det jag som sitter här .. Vad säger ni tjejer? BIM -3 Trixa gärna, kan inte själv =P

    Tycker mig se något väldigt svagt. Håller tummarna!
  • Evelinasöderström

    Mitt positiva gravtest ligger på sida 700 nånting, Nu sitter jag här med min tremånaders :) längtar redan efter en till :)

  • StoraA
    Semlan79 skrev 2012-09-28 12:14:42 följande:

    Syns klart & tydligt. Grattis!!
    TACK! :D
    Trollbarnet skrev 2012-09-28 12:15:00 följande:
    Man ska väll vänta 4h och "koncentrera" urinen, tror inte att en 33cl ska påverka så mycket. Finns det hcg så kommer det förmodligen synas :) Kör hårt!!
    Jo men precis.. hoppas! Får ta en sticka innan på samma kiss och se om det syns som i morse för då vågar jag nog ta!
    Isabelle14 skrev 2012-09-28 12:15:39 följande:
    När har du bim? Jag testade bim - 4 och den gav utslag, hade tom mindre synligt streck på stickan.. nej jag höll mig bara i ca 4 timmar och kissade sen. Tror inte det spelar ngn större roll om du dricker lite mer men kanske inte ska bälja i sig ;).. Ditt test ser helt klart positivt ut och jag vågar mig lätt på ett GRATTIS!! :D Se på mig, v 22 i morgon ;)
    Jag är på bim-4 nu! Äl+10 (äl-testade inte denna månad så är inte 100%, kan vara +/- en dag!)

    Det är positivt, jag har sett många tester i mina dagar, så att säga! Har plussat en gång förut som slutade illa (utomkvedshavandeskap) så detta känner jag igen! Och PMSen är borta och jag mår lite illa. Ljuva liv <3


  • Mee90
    Semlan79 skrev 2012-09-28 12:28:53 följande:

    Tycker mig se något väldigt svagt. Håller tummarna!
    Tack tack :) Ja jag ser också något ;P Tredje försöket efter ett MA i v13 så man längtar ju väldigt .. Hoppas det blir starkare bara :D
  • Trollbarnet
    StoraA skrev 2012-09-28 12:33:11 följande:
    TACK! :D
    Jo men precis.. hoppas! Får ta en sticka innan på samma kiss och se om det syns som i morse för då vågar jag nog ta!
    Jag är på bim-4 nu! Äl+10 (äl-testade inte denna månad så är inte 100%, kan vara +/- en dag!)

    Det är positivt, jag har sett många tester i mina dagar, så att säga! Har plussat en gång förut som slutade illa (utomkvedshavandeskap) så detta känner jag igen! Och PMSen är borta och jag mår lite illa. Ljuva liv <3


    testa!!!
    Jag är spänd :D Känner peppen!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester