• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • nathaliiy

    Någon som ser något?
    Det första är från idag och det andra från igår..
    Tycker mig kunna se något väääldigt svagt, men vad vet jag.. Jag kanske bara inbillar mig.
    Skulle i alla fall uppskatta hjälp! :)



  • Semlan79
    nathaliiy skrev 2012-09-28 18:00:56 följande:
    Någon som ser något? Det första är från idag och det andra från igår.. Tycker mig kunna se något väääldigt svagt, men vad vet jag.. Jag kanske bara inbillar mig. Skulle i alla fall uppskatta hjälp! :)

    Ser ingenting, tyvärr. Testa igen om någon dag!
  • Lillis80
    nathaliiy skrev 2012-09-28 18:00:56 följande:
    Någon som ser något? Det första är från idag och det andra från igår.. Tycker mig kunna se något väääldigt svagt, men vad vet jag.. Jag kanske bara inbillar mig. Skulle i alla fall uppskatta hjälp! :)

    Ja, det är något väldigt svagt där :) Vänta 2-3 dagar och testa igen! Lycka till!
  • Lizz89

    Loppan8604: ja fick flera neg i mellan. Så ja hoppas att detta är en ny graviditet.. Kan det vara hormoner kvar trotts negativa test i mellan? Funderar på om ja ska ta kontakt med bim o kolla om ja få gå på vul så man vet om de är en ny graviditet.. Det har varit så konstigt för mig nu sen juli månad så man börjar ju undra.

  • themorethemerrier
    nathaliiy skrev 2012-09-28 18:00:56 följande:
    Någon som ser något?
    Det första är från idag och det andra från igår..
    Tycker mig kunna se något väääldigt svagt, men vad vet jag.. Jag kanske bara inbillar mig.
    Skulle i alla fall uppskatta hjälp! :)

     


     


    Ja, jag ser något svagt och det syns bättre på den översta bilden! Så svagt var det när jag först plussade med mitt andra barn. Mitt test från idag är nog ungefär lika svagt som ditt, jag tänkte ta nästa test på söndag. Är det något där så kommer det synas bättre då!
  • Dakine
    nathaliiy skrev 2012-09-28 18:00:56 följande:
    Någon som ser något?
    Det första är från idag och det andra från igår..
    Tycker mig kunna se något väääldigt svagt, men vad vet jag.. Jag kanske bara inbillar mig.
    Skulle i alla fall uppskatta hjälp! :)

     


     


    jag ser något svagt på nedersta bilden. Testa igen på söndag morgon :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester