• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tess26
    Rockabilly skrev 2012-10-09 16:22:27 följande:
    japp är på BIM + 13 min mens har aldrig varit så här sen och jag vet att jag hade ÄL. Vi kör med monitor. Har även lite symtom , brösten svider, trött ,har mått lite lila Glad
    kolla digitalt...
  • viochdu

    Vanligt med streck på billiga tester efter tiden gått ut?? Jag VET att man inte ska kolla efter tiden gått ut. Men förra gången jag va gravid tog det nästan en kvart innan jag såg en tillstymmelse på streck . Så vet att dom är dryga...

    Men nu hade det kanske gått över en timme innan jag kollade...

  • Rockabilly

    detta är taget  2-3 min efter jag gjorde de Glad jag brukar aldrig kolla efter tiden har gått ut Glad
    vi har försök att bli gravida i 15 månader nu , så hoppas att det är något

  • Mee90
    Tess26 skrev 2012-10-09 15:35:18 följande:
    Nope jag har inte vart på nåt vul :)
    Aha :P Sorry ;P Då förstår jag ännu mer din oro!! Ska du få komma iväg på något då? :)
    Petra 334 skrev 2012-10-09 15:46:53 följande:
    Mee90 - Det var nog mig du tänkte på :)
    Hehe, ja det var nog de. :) Kom på mig när jag såg ditt nick :P
  • Mee90
    Rockabilly skrev 2012-10-09 15:55:01 följande:
    Vad tror ni är detta ett plus ? ser ett svagt sträck syns mera i verkligheten , hade inte hållt mig innan jag kissade kissade ca en timme efter jag kissade senast.

     


     


    Jag ser något men vet inte om jag ser ett helt sträck? Hur ser det ut nu? När den rosa bakgrunden avtagit. :)
  • Semlan79
    Rockabilly skrev 2012-10-09 15:55:01 följande:
    Vad tror ni är detta ett plus ? ser ett svagt sträck syns mera i verkligheten , hade inte hållt mig innan jag kissade kissade ca en timme efter jag kissade senast.

    Jag ser ett streck. Men 27-28 dagar efter ÄL borde det vara jättestarkt även om du kissat en timme tidigare.. Testa med morgonurin några dagar och se om du får en stegring!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester