• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LillaPyret
    viochdu skrev 2012-10-16 08:58:30 följande:
    Knasten: jag ser. Lilla pyrets lversta test från tl är det hon tog på morgonen. Sen tog hon cb.

    De från testlagret tog jag i söndags morse :) CB testen igår :) Men jag hade hållt mig vääääääldigt länge inför testlagret-testet och inför CB hade jag hållt mig en timme typ :)
  • jessie13

    Är era billiga tester från testlagret som ni inte tycker är bra eller är dom väldigt känsliga?
    Beställde ett pack igår....

  • LillaPyret
    jessie13 skrev 2012-10-16 09:11:33 följande:
    Är era billiga tester från testlagret som ni inte tycker är bra eller är dom väldigt känsliga?
    Beställde ett pack igår....
    jag köpte från testlagret! Som du ser på mina bilder jag la upp så syns knappt strecket medans jag på CB fick plus direkt! Så jag rekomenderar att om man får ett streck som man ser lite av men man vet inte riktigt vad man ser så köp cb :) Dom går också att köpa online :D
  • LillaPyret

    Inför testlagrets test så hade jag inte varit på toa sen typ 22 på kvällen och detta testet tog jag vid 09.00 i söndags morse!

    Men CB testen tog jag inte på morgonurin! Jag hade varit på toa och sen höll jag mig i ungefär 1,5tim för jag gick till och från affären innan jag testade :)

  • TiAmo
    viochdu skrev 2012-10-16 09:26:22 följande:
    Alltså när vi skriver billiga tester är dom från just billiga tester. Dom HETER så.
    ja det blir förvirrande när man kallar testlagret för billigatester....
  • viochdu

    TiAmo: verkar vara många som inte vet det utan kallar alla stickor för billiga tester just för att stickorna är billiga ;) blir lite fel då.

  • LillaPyret
    TiAmo skrev 2012-10-16 09:31:19 följande:
    ja det blir förvirrande när man kallar testlagret för billigatester....
    Testlagrets tester är ju inte så dyra att köpa och då säger väll folk billiga tester. Sen finns de även en sida som heter billigatester och dom är väll liknande testlagrets. Jag använde tester från testlagret men även några jag fick med när jag köpte ÄL-tester från tradera och jag gilla inte de grav-testen som kom med ÄL-testen.

    Jag tror jag totalt betalade närmare 300kr för 2st CBplus och 1 CBdigital medans 5st tester från testlagret kosta knappt 100kr :)  
  • Loppan8604
    TessLiihten skrev 2012-10-16 08:44:15 följande:
    Nu har jag tagit mina tabletter, så nu är det bara att vänta



    Usch!! Stor styrke kram!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester