• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • viochdu

    Ak15: jag seeer. Är det rosa eller grått. Kanske svårt att se när de är så svagt.. Men det finns ett streck och det är ju en början iaf..

  • ak15

    ljus ljus rosa...vet inte vilken dag jag är på fick missfall i mitten på sept var bara i v5 testade neg 2 okt..

  • lyckygiirl

    Hallå! Kikar in i denna tråden ibland, tänkte jag skulle fråga om någon av er har koll på detta. Jag äter ppiller och igår missade jag ett ppiller. Jag är på sista pillret på första raden på ppilerkartan idag. Har haft sex dom senaste dagarna, spermier kan ju överleva så jag funderar på risken för graviditet. Någon av er som vet ?  

  • Helenmedh

    Lyckygiirl: bra tråd att ställa en sån fråga i när folk kämpar för att bli gravida.. Men men. Köp ett dagen-efter-piller så är saken fixad.

  • lyckygiirl
    Helenmedh skrev 2012-10-21 15:07:32 följande:
    Lyckygiirl: bra tråd att ställa en sån fråga i när folk kämpar för att bli gravida.. Men men. Köp ett dagen-efter-piller så är saken fixad.
    Jag sa inte att bebisen inte var välkommet om de nu finns en bebis. Men herregud, tänkte bara fråga! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester