• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • TessLiihten
    ak15 skrev 2012-11-13 15:54:06 följande:

     


     


     


    får jag låna era ögon? snälla säg att ni kanske ser nå eller? ;) ska ha mens på fre eller lör har aldrig fått en tillstymmelse förut på dom här nya cb (bara när jag har varit gravid)
    Jag ser något
  • Mamma till flera

    Ak15: så svagt va mitt cb i oktober.
    Fick samma kväll gravid 1-2 på digital.

    Slutade dock i MF och jagar nu plus igen!
    Håller tummarna

  • HelenFr

    Ak15: jag ser något!!!

    Mammelie: vad jag har förstått det som verkar det vara lite olika i olika landsting vad det gäller kortisonsprutor och graviditet... Vissa säger att det gör ingen skada på barnet och menar på att man ger det om man vet att ett prematurbarn är på väg att födas, medan andra säger att det är skadligt främst i tidig graviditet och hänvisar till att barn som får ta kortison som små blir tillväxthämmade... Fråga läkaren är mitt tips...

  • ak15

    ååååhhh jaaaa hoppas hoppas!! mitt sista ivf försök!! :)

    mammatillflera: har oxå fått missfall 2 på ett halvår de svider så i hjärtat :( hoppas de går bra för dig..

    någon som kan trixa bilderna till nå bättre ;)     

  • Zerangola
    Finmamma skrev 2012-11-13 06:22:12 följande:
    Jag ser ett svaaaagt streck :), vilka är dina symtom?
    Inga symtom alls faktiskt, så vågar inte ropa hej ännu
  • ak15

    o de är inge spöööök eller nå sånt? kom upp efter en minut :) så borde väl vara rätt då? o rätt bredd är de men svagt..

  • Lyckligtälskad

    Kanske ska köpa två? Ett för ikväll och ett för i morgon bitti :)... vill nog gärna testa ikväll - jobbigt att vänta så länge som till i morgon bitti.... vad tycker ni?

    men hur länge ska man vänta med att kissa innan man tar testet eller har det någon betydelse?

    Va gulliga ni är som peppar och svarar på alla inlägg här inne, jättefint av er! ♥ 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester