• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Plopps80

    Jag är på väg in till gynakuten nu. Ringde och de ville jag skulle komma in pga blödningen. Är så jävla rädd att det är något farligt :-/ blöder som om det vore ett hål i mig.

  • ulricaz
    Plopps80 skrev 2013-03-03 16:54:45 följande:
    Jag är på väg in till gynakuten nu. Ringde och de ville jag skulle komma in pga blödningen. Är så jävla rädd att det är något farligt :-/ blöder som om det vore ett hål i mig.
    Nej vad hemskt!! Lycka till och glöm inte att uppdatera oss!
  • josgav

    Min blödning har börjat avta, känns bra :)

    Jag gjorde ett test innan idag, dock efter att ha druckit ett glas vatten, två koppar kaffe och gått på toa ca 4 ggr på kort tid :)

    Vi tycker att vi ser något svagt (ännu svagare med blotta ögat)... Men det är de som oroar oss - det är fortfarande svagt..!
    Är de för att de e utspätt eller för att de inte e nåt??

    Nu lägger ja upp några fler bilder, hoppas de e lugnt! :)

    Nu har ja alltså tagit ett cb, ett apoliva och ett rfsu (de som är här nu), och alla tre märkena visar nånting! De kan ju inte va spökstreck på alla märkena väl?!  Nu ska ja försöka hålla migi några dagar innan ja gör nästa test... säger jag nu, men ja ska verkligen försöka..!

    Berätta, vad ser ni på detta testet från idag???? 





     
  • josgav
    ak15 skrev 2013-03-03 16:31:25 följande:

     


    någon som kan säga nå?
    Ser lätt ett svagt rosa streck!! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester