• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • babylängtan20

    haft molvärk och stickningar sedan i söndags och än så länge har inte jag fått spottings kanske finns en minimal chans iaf :) dock flytn sega och vita inte rosa än iaf ;) enligt regelbunden cykel bim-2 enligt appen bim-4 :P

  • Lijkan
    Tusse2 skrev 2013-04-05 21:12:51 följande:
    Är det bara jag som ser något på ditt test? Du ser inget alls själv eller?

    GRATTIS ALLA TILL ERA PLUS!  

    nä du ser nog i syne ;) jag brukar se streck på alla mina test men inte denna gång, helt blankt!
  • Lijkan

    Hade tänkt testa nu på morgonen, men jag har vaknat varje timme typ och gått upp på toa typ varannan... Kan verkligen inte sova ensam! Sambon är borta över helgen..

  • vårt 2012

    Nån som har erfarenhet av att bryta upp och kolla sickorna på cb digital...

    Igår morse gjorde jag ännu ett cb digitalt och fick gravid 1-2, Imorse ett nytt och fick ej gravid.
    Men när jag bröt upp testet och kollade på stickorna är dom EXAKT likadana som dom igår ?! 

  • vårt 2012

    Jag gjorde även ett vanligt cb och fick svagt pluss där..

    Jag har helt fastnat i tanken, att blasotn fäste men att nu vill den inte va med längre...
     
     

  • ak15

    Vårt2012: kanske var inte lika koncentrerad hcg imorse de kan juh vara känsligt i början. Vilken ruvdag är du på? Hur många dagar var blaston på?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester