• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • RockerChic
    Serahjay skrev 2013-07-15 16:19:14 följande:

    Hur lång tid brukar det ta innan man får testen?? Och vilken sida är bäst??


    Jag har beställt från billiga tester, jag har fått testen i brevlådan dagen efter :) Tycker jag har funkat bra!
  • mammasusan
    MissKaos skrev 2013-07-15 16:08:02 följande:

    Ahh.. Då kommer du väl testa digitalt imorgonbitti? tror på + med det nu
    Nä har inga fler test hemma
  • MissKaos
    flickflack skrev 2013-07-15 16:44:53 följande:

     



    GRATTIS!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • K J
    Serahjay skrev 2013-07-15 15:56:07 följande:



    Haha ja men jag är så dum o tänker: men om man plussar så har man en massa test man inte behöver??
    Nästa gång får jag ta o beställa storpack :)

    Ja det är ju riktigt skumt att varken mensen ellr plusset dyker upp. Kan det finnas nån annab anledning till att mensen inte kommer som den ska? Åk till kvinnokliniken och få testat där. Få ett vul eller nåt..
    Hehe ja det är väl lika bra, de kommer säkert till användning till slut ändå :P 
    Äter ju minipiller men har alltid haft regelbunden mens annars med det kanske är dem som ställt till det.. Har ont i brösten så hoppas mensen dyker upp snart eller att jag får plus på stickan imorgon :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester