• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Buddha 76

    Någon? ni får gärna trixa för att se om det är rosa eller grått, antar att jag är låghormonare så CB test är nog uteslutet i dagsläget

    evigt tacksam om ni ville hjälpa mig lite <3 

  • Tokfrans
    frånochmeddu skrev 2013-08-24 12:23:24 följande:
    Tokfrans! Detta kan inte vara spök va? Alltså är så rädd att bli lurad :'( hemsk tanke om jag nu inte plussar om några dagar :(
    nej nej, alltså din är ju rosa/röd inte grå
    Försök att inte noja över de.
    Inte många som tänker på de men ju mer man stressar eller oroar sig ju mer ökar risken för missfall så ta de lugnt och ta de som de kommer, andas :) 
  • Fidelis ad urnam
    Buddha 76 skrev 2013-08-24 14:31:43 följande:
    Please help me!!

    BiM+10 svaga pos test (tror jag) men nu neg och alla symtom borta... 



    Det kan hända att ett ägg fäster och sedan släpper igen. Då kan man få svaga plus tidigt och sedan negativt.

    Säger inte att så är fallet för dig, bara en tanke.
  • Buddha 76

    Ok, tack för svar men borde jag inte börja blöda då? har ju lixom inget som tyder på att mensen är på väg heller som jag brukar ha....

  • Fidelis ad urnam
    Buddha 76 skrev 2013-08-24 14:43:12 följande:
    Ok, tack för svar men borde jag inte börja blöda då? har ju lixom inget som tyder på att mensen är på väg heller som jag brukar ha....



    Men oj, läste fel. Läste att du var på äl+10.

    Hur positiva har dina test varit?
  • Mysmia79

    Positivt äl test torsdag och fredag och hade sex först i dag på dagen, tror ni det är för sent?? Hade även äl sekret och mensvärk tors, fred.

  • frånochmeddu
    Tokfrans skrev 2013-08-24 14:40:16 följande:
    nej nej, alltså din är ju rosa/röd inte grå
    Försök att inte noja över de.
    Inte många som tänker på de men ju mer man stressar eller oroar sig ju mer ökar risken för missfall så ta de lugnt och ta de som de kommer, andas :) 
    Okej.. För imorse när jag testade visade det inte lika mkt.. Kan ju iofs vara att urinen är mindre koncentrerad eller vad som.. Ska verkligen försöka slappna av och ta det som det kommer :) tack för ditt svar!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester