• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • jozie03
    FridaA skrev 2013-11-18 18:13:43 följande:

    E detta alldeles för svagt för vecka 5 (4+4) ??? 



    Nej det är det inte!! Ser bra ut Grattis.
  • MammaMia93
    FridaA skrev 2013-11-18 18:13:43 följande:
    E detta alldeles för svagt för vecka 5 (4+4) ??? 

     


    Nej det ser fint ut!

    Ursäkta den extremt dåliga bilden, skärpan och färgerna är jättekonstiga.. :-s Men får skylla på att jag fotade med en gammal Sony eriksson. Såhär såg mitt test ut på BIM+1 så det ser bra ut..


     
    Elliot 30 December 2011 <3
  • FridaA
    jozie03 skrev 2013-11-18 18:25:35 följande:
    Nej det är det inte!! Ser bra ut Grattis.
    okej va bra :) tack jag e såå orolig jämt bara :P
  • FridaA
    LovisaC skrev 2013-11-18 18:20:56 följande:

    Nej, inte på ett sådant test. Tyvärr är de elakt svaga jämt :/
    grattis!!
    tack tack, ja tyckte det va väldigt svagt i jämförelse med andra tester jag tagit innan :P
  • sebbejonte

    Fattar nada. Hade BIM i lördags o jag o sambon hade sex, efteråt när jag var på toa o torkade mig var det ljusrosa på pappret. Jepp mensen kom tänkte jag o satte in en tampong. I söndags (igår) när jag bytte första tampongen tittade jag aldrig på den utan bytte spolade sen var det bra. Glömde bort att byta fler gånger (jag vet, inte bra) så jag hade samma tampong nästan hela dagen igår och inatt o bytte den i morse kl 5. Inget blod!! Inget alls :S fattar ingenting. Har inte haft tampong alls idag, inte ens ljusrosa på pappret o sticker jag in ett finger är tappen stängd och inte en tillstymmelse till blod. Köpte då ett apotekets gravtest (inte aco eller preg utan Apoteket) hade inte hållt mig mer än max 2 timmar o mitt på dagen men inte en tillstymmelse till positivt. Vet visserligen inte vad dom testen mäter ifrån men två dagar över BIM borde det väl visa o fast jag inte hållt mig eller?

  • MammaMia93
    ourdreamsaboutababy skrev 2013-11-18 19:39:56 följande:
    vad tror ni?

    inom tiden:

     


    2 h efter tiden :

     


    Jag tror tyvärr att det är negativt.. :-/ Ser ingenting alls.
    Elliot 30 December 2011 <3
  • deepsounds
    Julia79 skrev 2013-11-18 17:02:14 följande:

     


    Hej alla Så glad, efter flertalet negativa och svaga test som inte blivit mer än så kan jag nu glatt visa upp detta LYCKA!!!!! Håller alla tummar och tår för er här inne!!!
    Fick du ditt plus på BIM dagen? :)
  • ourdreamsaboutababy
    MammaMia93 skrev 2013-11-18 20:33:42 följande:
    Jag tror tyvärr att det är negativt.. :-/ Ser ingenting alls.



    Ingenting alls var väl att ta i då vi alla. Kan se svagt litet streck på någin av bilderna.. men men har några dagar till på mig då de är innan bim
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester