• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kohler12
    Fidelisen: dig kommer man ihåg :) jag har varit medlem sen 2008 o fick en pojke september 2008 :) sitter nu på BIM+4 o har inte testat mig ännu haha vågar inte alls killen va på mig att jag skulle testa dagen efter mensen uteblev men jag är feg :P 

    ska uppdatera imorgon hur det går

    Fidelisen: Grattis till bebben i magen o till alla som testat + här inne
  • Nattönskan
    Fidelisen skrev 2014-02-06 22:31:18 följande:



    Jag finns kvar och smygläser i denna tråd och hoppas för er alla
    Jag är gravid i vecka 28. Allt verkar gå bra och bebisen är mycket aktiv dygnet runt. Riktigt mysigt ?
    Vad roligt! Dig kommer jag ihåg. Lycka till med de avslutande veckorna av graviditeten!
    Tuva 2005, Lova 2007, *Lillebror bf 24/2-2014*
  • Liten till
    Fidelisen skrev 2014-02-06 22:44:38 följande:
    Ja vi har försökt sedan 2005. Så jag har varit mer aktiv i denna tråd till och från under åren.



    Ja då hade jag inte helt fel. Jag vet att jag tänkt på dig nån gång då och då och undrat hur det gått för dig. Så roligt att höra att det äntligen går bra!
  • HallåKatten

    Hej, jag måste fråga och här borde jag ju få ett tillförlitligt svar :) Är det vanligt att tester som har en känslighet på 10 miu/ml ger oftare falska resultat eller spökstreck än de tester som inte är så känsliga?

  • Friidaliinnea01

    Här är mina två senaste test + ett test som jag gjort i vanligt vatten.

    Test längst upp- vatten

    Test i mitten- tagen idag 05:30

    Test längst ner- taget igår 9:30

    Ser ni!?!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester