• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Serahjay

    Ajj! Det hugger och sticker i min mage ikväll. Andas jag djupt... typ gäspar så gör det skitont. Och inte bara tjejmagen utan heela magen. Som knivhugg. Nån som vet vad det beror på? Hör det till missfallet??

  • Manelma

    Bidrar med denna ikväll äl +9 va tror ni? Drömmer jag bara att det är ett riktigt streck eller kan detta bli något?? 
    Brösten spänner, men känner inget särskilt i magen. 


  • MorUggla
    Manelma skrev 2014-06-02 22:11:11 följande:
    Bidrar med denna ikväll äl +9 va tror ni? Drömmer jag bara att det är ett riktigt streck eller kan detta bli något?? 
    Brösten spänner, men känner inget särskilt i magen. 

     


    Grattis :)
  • AnnaPanna90

    Ok, jag vet att man inte ska göra sånt här på kvällen men jag blev "inspirerad". Är jag ensam om att se? Är det spökstreck eller kanske rent av inbillning?



  • AnnaPanna90

    Haha nää åh jag vet inte hur jag ska kunna sova nu så jag kan testa igen imorgon bitti... Med sonen hade jag hela tiden rätt svaga plus så kanske samma nu..

  • Finmamma
    Acire94 skrev 2014-06-01 10:30:18 följande:

    Jag är lite förvirrad, lade ju ett digitalt test i onsdags som det stod "gravid 1-2 veckor" på sen tog jag ett rfsu test senare samma kväll som var negativt, sedan en dag efter som var negativt och sen idag tog jag ett nytt, som jag tycker ser positivt ut? Ska tillägga att jag började blöda i måndags så kan vara missfall men då borde det ju inte visa negativt för att sedan bli positivt? Fattar nada! Kan det vara så att testen visade fel för att jag blödde just då?

    Första ifrån i onsdags:



    Ifrån idag:


    Måste fråga dig hur det har gått? Har du testat något mer??
  • tessann9
    happy90 skrev 2014-06-02 20:36:52 följande:
    Fick också super svaga -6. Den översta är från 27/5 och den understa är från igår 1/6. Har BiM idag och har fått ett solklart plus :D phpFpy4lp91063.jpg
    Jahaa:) ska testa mig imorgon igen och hoppas det syns något då:)

    Grattis!!:)
  • Marieulrika1
    Serahjay skrev 2014-06-02 21:58:51 följande:

    Ajj! Det hugger och sticker i min mage ikväll. Andas jag djupt... typ gäspar så gör det skitont. Och inte bara tjejmagen utan heela magen. Som knivhugg. Nån som vet vad det beror på? Hör det till missfallet??


    Så hade jag under mitt missfall. Började med kramper, sen lättare blödning som blev allt kraftigare, häftiga magsmärtor och sen hugg och stick i magen som kom och gick
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester