• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • CrazyChristina
    Mullan skrev 2014-07-02 13:02:45 följande:
    Detta testet mäter från 10:)

    Klart att du ska testa imorgon :D
    Mäter de från 10 skulle jag nog vänta några dagar till innan ett digitalt.
  • SecretlyMe

    Jag kan förstå det, håller verkligen tummarna att det ska gå bra för dig :)

    Har du några symtom?


    AgnesEmilia skrev 2014-07-02 12:25:03 följande:

    Tack!! :D hoppas det håller i sig bara, vågar inte hoppas! Har också som ni bim på lördag, så får jag mens till helgen så är det väl ett missfall.. å så nervigt detta är


  • SecretlyMe

    Jag kan förstå det, håller verkligen tummarna att det ska gå bra för dig :)

    Har du några symtom?


    AgnesEmilia skrev 2014-07-02 12:25:03 följande:

    Tack!! :D hoppas det håller i sig bara, vågar inte hoppas! Har också som ni bim på lördag, så får jag mens till helgen så är det väl ett missfall.. å så nervigt detta är


  • SecretlyMe

    Jag kan förstå det, håller verkligen tummarna att det ska gå bra för dig :)

    Har du några symtom?


    AgnesEmilia skrev 2014-07-02 12:25:03 följande:

    Tack!! :D hoppas det håller i sig bara, vågar inte hoppas! Har också som ni bim på lördag, så får jag mens till helgen så är det väl ett missfall.. å så nervigt detta är


  • SecretlyMe

    Okej :) tror cb mäter från 25, kan det vara värt att testa då om jag är på Bim -2 imorgon? Vill veta varför jag mår såhär kasst så fort som möjligt..


    Mullan skrev 2014-07-02 13:02:45 följande:

    Detta testet mäter från 10:)

    Klart att du ska testa imorgon :D


  • SecretlyMe

    Förlåt för trippelposten, den mobilanpassade sidan är totalt värdelös!!

  • Mullan
    CrazyChristina skrev 2014-07-02 14:29:31 följande:
    Mäter de från 10 skulle jag nog vänta några dagar till innan ett digitalt.
    Jo jag förstår absolut hur du tänker, men dom testerna som jag har testat med nu som mäter från tio är beställda på eBay så det är inte dom bästa testerna direkt.

    Imorgon är det ändå äl+12 så det borde visa på cb :) annars får jag köpa ett nytt :) testade med tl test i lördags och det visade svaaaaagt.. Och dom mäter väl på 20?:)
  • TinkyWinky

    För 2 veckor sen när mensen skulle komma, dagen innan den faktiskt kom fick ja ju plus, om te svaga Men en blödning kom, lite mindre än det  brukar va o mindre ont.. 
    O nu tog ja ett test.. o detta visar det nu.. Har mensvärk av o till.. o tror ja har äl MEN o OM ja nu varit gravid iaf så hade dte väl visat starkare ?!


    O kan det finnas kvar hcg 2 veckor efter mf ?! 
    Vi myser iaf på som att ja har äl ;) :)


     


    Syns ju svagt.. eller ?


    ★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • Ise
    Mysmia79 skrev 2014-07-01 13:19:00 följande:
    Så såg mitt ut för två veckor sen, blev helt glad och sen kom tanten 4 dagar efter :( så jag fick faktiskt ett spök på ett sånt cb du har på bilden. Men håller tummarna att du har bättre tur än mig :)
    För att bidra med något. Det här var ett spökstreck. Jag är inte gravid och detta kom fram. Tänkte någon annan kanske ville veta.
  • Mullan
    SecretlyMe skrev 2014-07-02 14:52:04 följande:

    Okej :) tror cb mäter från 25, kan det vara värt att testa då om jag är på Bim -2 imorgon? Vill veta varför jag mår såhär kasst så fort som möjligt..


    Jag tycker absolut att du kan testa redan imorgon. Många får ju utslag redan en vecka innan bim :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester