• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nostalgity
    Mysmia79 skrev 2014-07-31 20:35:27 följande:
    Ser men har själv aldrig testat dessa
    Får nog ta ett apotekets egna imorgon bitti, visar det blankt så ger jag upp för denna gång =)
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • mrshellstrom
    dennaväntan skrev 2014-07-31 20:47:02 följande:

    Jag har sett antydan till streck i ett par dagar på raken men nu tycker jag faktiskt att jag ser något utan att behöva stirra ögonen ur mig. Skulle det vara så att jag är gravid så vet jag knappt vad jag ska tro. Första barnet tog nästan två år och detta är första försöket, så det vore så overkligt att hälften vore nog.


    Ja jag ser ett som hintar rött :)
  • Mysmia79
    dennaväntan skrev 2014-07-31 20:47:02 följande:

    Jag har sett antydan till streck i ett par dagar på raken men nu tycker jag faktiskt att jag ser något utan att behöva stirra ögonen ur mig. Skulle det vara så att jag är gravid så vet jag knappt vad jag ska tro. Första barnet tog nästan två år och detta är första försöket, så det vore så overkligt att hälften vore nog. phpYlnWTD34028.jpg


    Ser
  • dennaväntan
    Alvolina skrev 2014-07-31 20:55:42 följande:
    Grattis! Vilken dag är du på? :)
    Tack så hjärtligt, om det nu stämmer? Hoppas innerligt att jag får en fin stegring. Alltså vet inte vad jag ska tro. Det kan bara inte vara sant. Mensen är så oregelbunden så vet inte hur långt innan bim men ungefär 12 dagar efter ägglossning.
  • Nostalgity

    Fick du också ett smalt streck?)inte brett). Jag är på bim-3


    jjohannaawesome1 skrev 2014-07-31 21:57:40 följande:

    Mitt test såg exakt likadant ut, (hade ett likadant) och jag är nu gravid i vecka 18 med en liten flicka, så ge inte upp hoppet än! :).

    När har du bim ?:)


    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

    Digitala visade negativt igår iaf. Ska köpa apotekets idag å testa


    jjohannaawesome1 skrev 2014-07-31 23:14:49 följande:

    JAa mitt var smalt, så trodde det var ett spökstreck, testade dagen efter och fick ett litet starkare, lämnade urin på vårdcentralen och tog ett digitalt också som visade positivt, var då på BIM-5,

    Tycker du borde ta ett nytt test i morgon eller om någon dag och se om det syns starkare :)


    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • RockTheRebell
    dennaväntan skrev 2014-07-31 20:47:02 följande:

    Jag har sett antydan till streck i ett par dagar på raken men nu tycker jag faktiskt att jag ser något utan att behöva stirra ögonen ur mig. Skulle det vara så att jag är gravid så vet jag knappt vad jag ska tro. Första barnet tog nästan två år och detta är första försöket, så det vore så overkligt att hälften vore nog.


    så såg mitt ut på äl+12 (bim-5. Stenkoll med väl etc så det är fullt möjligt riktigt som du tror) och är också i v18 nu :)
  • happy90

    Det är skillnad på test och test.. Nedre är rfsu testa tidigt och det övre är från minipriser (tror jag). Tog båda testen för att se så det inte bara var spök häromdagen.. Tur va väl att jag inte bara tog rfsu, det see nästan grått ut nu..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester