• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Serahjay
    Sofia12310 skrev 2014-08-20 19:28:39 följande:

    Borde ha väntat till imon på morgonen eller hålla igen några timmar, men har ett test jag gör imon med! Är det någon som ser något??:o


    Iiih ser plussigt ut!
  • Zarina
    Sofia12310 skrev 2014-08-20 19:28:39 följande:
    Borde ha väntat till imon på morgonen eller hålla igen några timmar, men har ett test jag gör imon med! Är det någon som ser något??:o
    Tror också på positivt! :)
  • Nostalgity

    Tror deffinitivt inte att de var ett missfall


    Zarina skrev 2014-08-20 19:49:26 följande:

    Fick blödningen precis på bim, alltså vecka 4+0. OM det inte var missfall är det 5+3 idag...


    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • CrazyChristina
    Zarina skrev 2014-08-20 19:49:26 följande:
    Fick blödningen precis på bim, alltså vecka 4+0. OM det inte var missfall är det 5+3 idag...
    Eftersom testen blir starkare är du fortfarande gravid.. Grattis..
  • Sofia12310

    Åh gud vad nervös jag är! Lovar att uppdatera er med mitt test i morgon, lycka till alla som gör ett test i morgon! Håller mina tummar för allihop! :)

  • Zarina
    CrazyChristina skrev 2014-08-20 21:44:31 följande:
    Eftersom testen blir starkare är du fortfarande gravid.. Grattis..
    Men har ju bara tagit ett enda test, så man kan ju inte säga att de blivit starkare då...

    Men det känns nästan som om det nog borde vara svagare om jag hade fått ett jättetidigt missfall för nästan två veckor sedan.
  • Nimah
    Zarina skrev 2014-08-20 21:12:06 följande:
    Men har ju bara tagit ett enda test, så man kan ju inte säga att de blivit starkare då...

    Men det känns nästan som om det nog borde vara svagare om jag hade fått ett jättetidigt missfall för nästan två veckor sedan.
    Du är gravid! Jag har fått min beskärda del av mf och har testat flera hundra test. Ditt test är absolut inga rester på ett mf i v 4, det vågar jag satsa en miljon på!
  • Nimah
    Sofia12310 skrev 2014-08-20 19:28:39 följande:

    php6QPhR393098.jpg

    Borde ha väntat till imon på morgonen eller hålla igen några timmar, men har ett test jag gör imon med! Är det någon som ser något??:o


    Ser ett ganska fint plus i antågande här :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester