• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • isabellab
    ak15 skrev 2014-08-21 17:34:37 följande:

    Ingen ?????


    Ser inget där tyvärr!
  • Sandraaaan

    Hej idag på BIM så tog jag ett gravtest som visade negativt. Men ca. 5-10 min efter testperiodens slut så visar sig ett svagt men tydligt rosa streck.

    Ska man våga hoppas eller är det någon som varit med om samma sak och isåfall hur slutade det? :)

    Tacksam för svar. :)

  • Serahjay
    blomman02 skrev 2014-08-21 18:50:55 följande:

    Ser två streck men det är svårt att avgöra färg.. Vilken dag är du på?


    Har bim om ca 4 dagar..
  • Zarina
    Sandraaaan skrev 2014-08-21 19:58:50 följande:

    Hej idag på BIM så tog jag ett gravtest som visade negativt. Men ca. 5-10 min efter testperiodens slut så visar sig ett svagt men tydligt rosa streck.

    Ska man våga hoppas eller är det någon som varit med om samma sak och isåfall hur slutade det? :)

    Tacksam för svar. :)


    Bild? Tycker det låter hoppfullt! :) Mina neg test har aldrig blivit pos efter att tiden gått ut!
  • Nimah
    Sandraaaan skrev 2014-08-21 18:58:50 följande:

    Hej idag på BIM så tog jag ett gravtest som visade negativt. Men ca. 5-10 min efter testperiodens slut så visar sig ett svagt men tydligt rosa streck.

    Ska man våga hoppas eller är det någon som varit med om samma sak och isåfall hur slutade det? :)

    Tacksam för svar. :)


    För mig har det alltid betydd att det är en graviditet. Testlagrets stickor är ofta långsamma när strecken är svaga. De tar tid på sig och oftast är de inte helt klara förrän 10-15 minuter tycker jag.
  • blomman02
    Sandraaaan skrev 2014-08-21 18:58:50 följande:

    Hej idag på BIM så tog jag ett gravtest som visade negativt. Men ca. 5-10 min efter testperiodens slut så visar sig ett svagt men tydligt rosa streck.

    Ska man våga hoppas eller är det någon som varit med om samma sak och isåfall hur slutade det? :)

    Tacksam för svar. :)


    Det står ju att man inte ska lita på testet när det kommer ett streck senare än tiden men det har hänt många och för de allra flesta har det inneburit att de är gravida. Så jag säger grattis :)
  • Fiiaaa


    Test, vet inte om bilden kommer med... Äl+10 idag och inte mycket till streck där att hoppas på inte.., tyvärr. Men det kanske är för tidigt?
  • Freijasmamma
    Fiiaaa skrev 2014-08-21 20:22:42 följande:

    Test, vet inte om bilden kommer med... Äl+10 idag och inte mycket till streck där att hoppas på inte.., tyvärr. Men det kanske är för tidigt?


    Jag ser betydligt mer än på mina skittest..jag har BIM imorgon.
    Freija 20110904 längtan efter syskon
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester