• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Timglas
    Lizza85 skrev 2014-11-26 15:02:04 följande:

    Förlåt för spam, detta är i morse, någon som ser? Är sista testet jag gör :) phpvI4NW824731.jpg


    Ser ut typ som mitt. Vad det betyder vet jag ej :) färgrester, spök, skugga eller tidigt plus..
  • Mysmia79
    Lizza85 skrev 2014-11-26 15:02:04 följande:

    Förlåt för spam, detta är i morse, någon som ser? Är sista testet jag gör :) phpvI4NW824731.jpg


    Jag ser :)
  • Lizza85
    Timglas skrev 2014-11-26 15:06:18 följande:
    Ser ut typ som mitt. Vad det betyder vet jag ej :) färgrester, spök, skugga eller tidigt plus.. phpAU75KK43347.jpg
    Ja just, häftigt :)
  • Sannisen81
    Lizza85 skrev 2014-11-26 15:02:04 följande:

    Förlåt för spam, detta är i morse, någon som ser? Är sista testet jag gör :) phpvI4NW824731.jpg


    Jag ser..
  • Linus1234
    Jeanette83 skrev 2014-11-25 20:32:12 följande:
    Tack snälla, nu får jag lite hopp. Jag jämförde för skojs skull. Den översta är mitt förra månaden, alltså neg. Och provade att trixa jag också med denna från idag. Men jag måste givetvis kolla imorgon igen???? php1Uex7498522.jpg
    Hur gick det idag :)?
  • ilses

    Igår på kvällen (övre) och idag på morgonen..var det ett spökstreck tro? Ska till en gyndoktor imorgon för att kolla upp en annan sak, ska be honom klämma på magen oxå!

  • CrazyChristina
    ilses skrev 2014-11-26 16:52:51 följande:

    Igår på kvällen (övre) och idag på morgonen..var det ett spökstreck tro? Ska till en gyndoktor imorgon för att kolla upp en annan sak, ska be honom klämma på magen oxå!

    phpqT0R8F18871.jpg


    Morgonurin är inte alltid bäst. Så tydligt spök vet jag inte om man kan få.
  • Jeanette83
    Linus1234 skrev 2014-11-26 16:37:49 följande:
    Hur gick det idag :)?
    Nja, visst syns det ett streck idag också men verkar se svagare ut. Översta är igår, understa är gjort alldeles nyss. Kanske ska prova med morgonurin imorgon ist. Förut har jag fått bättre utslag på kvällen, men vad vet jag, kanske druckit för mycket ikväll:/ fortsättning följer..
  • Maaatiiildaaa

    Hej! Behöver hjälp,

    Har dessa känningar - gäspar hela tiden, är trött, mörkare bröstvårtpr, synligare ådror, ont i svanken, illamående, irriterad ena sekunden gråter i andra.

    Vet inte nä jag har bim då den varit väldigt konstig,

    Tog några test visa neg, tog ett som va väldigt konstigt, blev liksom ett streck men väldigt svagt och ser lite rispad ut liksom, (kom innan kontrolltiden) och har efteråt bara blivit starkare, alla andra neg är ff neg, bild finns i galleri då ja ej fick in den här, vad ska ja tro?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester