• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • passo
    Lollo1982 skrev 2014-12-08 09:12:15 följande:

    inbillar mig säkert men tycker jag ser något på nedersta testet?


    ja jag ser något. testa imorgon igen :)
  • Lollo1982
    passo skrev 2014-12-08 10:48:23 följande:

    Visst ser det rött ut nu? Sen en annan fråga, det står att man inte ska läsa av testen efter 5 min (eller kanske 10 beroende på test) Men låt säga att man får en svaaag svaaag linje inom 5 min men sen efte 7 min är det starkare. vad betyder det egentligen?


    det där ser positivt ut????
  • tjugofemton
    passo skrev 2014-12-08 10:48:23 följande:

    Visst ser det rött ut nu? Sen en annan fråga, det står att man inte ska läsa av testen efter 5 min (eller kanske 10 beroende på test) Men låt säga att man får en svaaag svaaag linje inom 5 min men sen efte 7 min är det starkare. vad betyder det egentligen?


    Ta ett nytt test! Hände samma för mig, och jag var gravid! V 7 (6+6) idag =)
  • passo
    tjugofemton skrev 2014-12-08 11:18:14 följande:

    Ta ett nytt test! Hände samma för mig, och jag var gravid! V 7 (6+6) idag =)


    Ja haha alltså dett blir 4e testet där det vart positivt :) men ja kan inte tro at det är sant egentligen. jag vet, jag ÄR gravid! :))
  • tjugofemton
    passo skrev 2014-12-08 11:22:49 följande:
    Ja haha alltså dett blir 4e testet där det vart positivt :) men ja kan inte tro at det är sant egentligen. jag vet, jag ÄR gravid! :))
    men härligt! Grattis :) Jag hade också svårt att ta in det ;) gjorde 5 test jag.. men fattar det ändå inte! Det blir nog inte verkligt förän magen växer och jag får se det lilla undret på ul :)
  • passo
    tjugofemton skrev 2014-12-08 11:42:28 följande:

    men härligt! Grattis :) Jag hade också svårt att ta in det ;) gjorde 5 test jag.. men fattar det ändå inte! Det blir nog inte verkligt förän magen växer och jag får se det lilla undret på ul :)


    Ja jag måste köpa digitalt. Men osäker om jag ska vänta 1-2dagar iallafall :) Grattis till dig med!
  • Issi

    Emelic; ditt test är ju sjukt mycket positivt eller vad är frågan? : D

    Fick svaga positiva igår, testade digitalt imorse det var neg men vanliga testet ser man något på tror jag, eller?? Är kanske för tidigt för det digitala??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester