• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hoppassnart
    dumdummast skrev 2014-12-17 15:18:59 följande:
    Ååh vad roligt .

    vi är gravida efter vårat första ivf försök så lycka är total
    så sjukt roligt! grattis!!! som sagt, ivf var runt hörnet för oss...helt otroligt att vi fick till det efter ett prego försök!
  • stjärnasomärdin
    dumdummast skrev 2014-12-17 14:36:29 följande:
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 14:13:30 följande:

    Herre GUUUUD!!!!


    Ååh Grattis. Nu är vi tre som plussat med v.1-2 på displayen smile1.gif
    Nu blir jag ju ännu mer sugen på att testa med ett digitalt i morgon ????
  • dumdummast
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 15:46:21 följande:

    så sjukt roligt! grattis!!! som sagt, ivf var runt hörnet för oss...helt otroligt att vi fick till det efter ett prego försök!


    Ååh Grattis igen. Känslan är helt overklig. Fem år kämpande och nu äntligen ett plus
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-17 16:05:19 följande:

    Nu blir jag ju ännu mer sugen på att testa med ett digitalt i morgon ????


    Ja kör på det. För dom behöver man inte analysera , utan det står klart och tydligt.
  • Hoppassnart
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-17 16:05:19 följande:
    Nu blir jag ju ännu mer sugen på att testa med ett digitalt i morgon ????
    ja för fan do it!! jag hade inte gjort det idag om inte jag fått pepp härifrån :))) glad nu att jag gjorde det..
  • Kickioh

    Ååååh vad roligt det där var, hihi :)) Han såg först ut som ett stort frågetecken när han fick en julklapp som skulle öppnas NU, men sen jätteglad när han såg vad det var :)

    Nu försöker vi båda smälta att vi ska bli tvåbarnsföräldrar!!! Helt otroligt! Men alldeles underbart :D

  • Limpan nr2

    Alltså den där skuggan som blir!!! Vad är det? Jag ser den ju ganska så tydligt irl men det är liksom inget ordentligt streck...

    Nån som fått så 3 dagar innan bim och då varit gravid??

  • 2pågar
    Limpan nr2 skrev 2014-12-17 17:16:22 följande:

    Alltså den där skuggan som blir!!! Vad är det? Jag ser den ju ganska så tydligt irl men det är liksom inget ordentligt streck...

    Nån som fått så 3 dagar innan bim och då varit gravid?? phpZgeDPO55832.jpg


    Ser inte ens skugga :(
  • Hoppanloppan
    Limpan nr2 skrev 2014-12-17 17:16:22 följande:

    Alltså den där skuggan som blir!!! Vad är det? Jag ser den ju ganska så tydligt irl men det är liksom inget ordentligt streck...

    Nån som fått så 3 dagar innan bim och då varit gravid?? phpZgeDPO55832.jpg


    Kan inte se något på ditt test tyvärr. Fick själv positivt på ett testlagret test förra veckan som visade sig vara neg. Ett streck fullt synligt fast grå karaktär.
  • Limpan nr2

    Tack för titten!! Har på kort tid haft ett MA och ett MF så vill så gärna att det ska bli något igen att jag stirrar ihjäl mig på testen. Jo det är nog åt det gråa hållet och borde vara starkare vid det här laget. Så är nog inget mer än en synvilla :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester