• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mamma till 5 underbara barn
    lördagsgodis skrev 2014-12-20 10:04:18 följande:

    Nu är det äl+9, bilden är trixad men idag var sträcket en gnutta starkare och på rätt ställe:)

    Vågar man hoppas?


    Ser men hur ser originalet ut?
  • Mamma till 5 underbara barn
    lördagsgodis skrev 2014-12-20 10:25:19 följande:

    Så här otrixad


    Ser oxå
  • Teakfreak

    Hej!
    Behöver några fler ögon här... Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt, men det är antagligen bara spök. Bilden är tagen 5-10 minuter efter.
    Tack på förhand!

  • Dettaärbörjan
    Teakfreak skrev 2014-12-20 12:23:08 följande:

    Hej!
    Behöver några fler ögon här... Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt, men det är antagligen bara spök. Bilden är tagen 5-10 minuter efter.
    Tack på förhand!


    Ja ser :) hur tidigt testar du?
  • Dettaärbörjan

    Visst fasen e de tydligare idag än igår? Se tidigare för bild från igår.. Men nu är där en skugga tycker jag.. OBS är fortfarande 5 dagar t BIM så är tidigt men misstänker äl nån dag tidigare än vanligt..

  • Mamma till 5 underbara barn
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-20 12:27:59 följande:

    Visst fasen e de tydligare idag än igår? Se tidigare för bild från igår.. Men nu är där en skugga tycker jag.. OBS är fortfarande 5 dagar t BIM så är tidigt men misstänker äl nån dag tidigare än vanligt..


    Ser inget tyvärr
  • Mamma till 5 underbara barn
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-20 12:27:59 följande:

    Visst fasen e de tydligare idag än igår? Se tidigare för bild från igår.. Men nu är där en skugga tycker jag.. OBS är fortfarande 5 dagar t BIM så är tidigt men misstänker äl nån dag tidigare än vanligt..


    Eller är de andra sträcket från höger de smala tydliga ? Isåfall ser jag
  • Teakfreak
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-20 12:26:11 följande:
    Ja ser :) hur tidigt testar du?
    :) Jag vet inte riktigt när BIM är pga oregelbunden cykel och har bara för 5 veckor sedan slutat med p-piller. Men tror att jag hade ägglossning för 13 dagar sen så BIM kanske är imorgon eller måndag... Jag fortsätter testa de kommande dagarna..!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester