• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mamma till 5 underbara barn
    SJLN skrev 2015-01-18 16:48:50 följande:

    Ett såå svagt plus gav plus på digitalt


    Grattis
  • SJLN
    louisep87 skrev 2015-01-18 18:03:06 följande:

    Grattis. Vad säger du om mina?


    Tack! Jag tycker det är jättesvårt att säga, jag kanske ser något litet på ena bilden men det är ju svårt att få de svaga sträcken på bild.. Du ser ju hur dåligt det syns på mitt test liksom.

    Men om du ser något bör det alltså visa positivt på digitalt. Min sticka tog jag på morgonurin och det digitala efter att jag hållit mig i bara 4,5 timmar.
  • Hoppanloppan
    Amerigo skrev 2015-01-18 15:01:06 följande:



    Puffar min lite? Någon som ser något eller är det blankt? ÄL +11 :)


    Jag ser inget tyvärr
  • Petto 83
    Längtar efter en bebis skrev 2015-01-18 20:02:46 följande:

    Kan ni ta bort från mig från denna sida så jag slipper få händelse hela tiden , tack


    Om du har iPhone gör du det själv längst ner i flödet :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester