• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fridae1

    Köpte tester från testlagret (kassetter) Någon som har erfarenhet om dom? Jag har tidigare vid mina graviditeter (MF) använd de stickor från testlagret och har varit kanon men denna gång köpte jag fel..

    Nu till frågan. Är 3 dagar före beräknad mens och tog detta test nu på kvällen. Ser jag i syne? På vissa bilder syndes det inget men på detta syns väl ett svagt? eller är det ett spök streck? :) man börjar ju se lite det man vill se =)

    // Frida

  • Hoppanloppan
    All in skrev 2015-02-15 19:26:59 följande:

    Två dagar på raken med tester som visar ett helt konstigt resultat!!! Vad blir det? phpW0kWVT77917.jpg


    Jag ser tyvärr ingenting på dessa :/
  • Limpan nr2
    All in skrev 2015-02-15 19:26:59 följande:

    Två dagar på raken med tester som visar ett helt konstigt resultat!!! Vad blir det? phpW0kWVT77917.jpg


    Har du stoppat tillbaka testen i "påsen" igen? I den finns den lilla bit som jag tror gör att testen inte torkar eller nåt.

    Jag gjorde det stora misstaget att stoppa tillbaka testet igen. Fick då streck som var färgrester, alltså negativa ???? Jag var inte gravid. Hoppas att det inte är så i ditt fall!!

    Lägger upp en bild här under på hur mitt test blev.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester