• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ananasen
    frestelsen skrev 2015-03-04 19:49:23 följande:

    Jag tycker mitt är rosa och de ser jag utan att vinkla.

    phpAt26CR55241.jpgphpvUTeDc33265.jpg


    Jag ser på den översta! :)
  • HCS
    frestelsen skrev 2015-03-04 19:49:23 följande:

    Jag tycker mitt är rosa och de ser jag utan att vinkla.


    Ser på båda! Var det inte du som hade svaga andra test också idag? Isf vågar jag nästan säga grattis! Har fått lika svagt positivt på dessa test. Om du trycker visa endast på mig är det första inlägget!
  • HCS
    frestelsen skrev 2015-03-03 15:59:10 följande:

    Aha:)

    Ser du på de här då?

    Galet svårt att få till bra bild.


    Tror du är gravid, GRATTIS!!!
  • Hallonfrossa
    medow skrev 2015-03-04 19:07:00 följande:

    Tog isär testet efter ca 2 timmar det är ganska rosa . Brukar llyods apotekets egna bli så här när de är negativa ?


    påminner om mina, de såg ut såhär som positiva.

  • MissMf

    Om påsen inuti med det där som ska suga fukt går sönder o sitter fast lite på kanterna på testet. Kan det påverka resultatet tror ni?

  • Hoppanloppan
    MissMf skrev 2015-03-05 08:52:39 följande:

    Om påsen inuti med det där som ska suga fukt går sönder o sitter fast lite på kanterna på testet. Kan det påverka resultatet tror ni?


    Tror inte att det kan påverka :)
  • MissMf
    Hoppanloppan skrev 2015-03-05 09:34:51 följande:
    Tror inte att det kan påverka :)
    Bra :) det syns ändå inget på testet :p
  • dagg03
    MissMf skrev 2015-03-05 08:52:39 följande:

    Om påsen inuti med det där som ska suga fukt går sönder o sitter fast lite på kanterna på testet. Kan det påverka resultatet tror ni?


    Det kan påverka, har varit med om det flera gånger :/ Det brukar bli färgrester som samlas på testet och då finns det risk att det fastnar där strecket ska vara så att det ser positivt ut.

    Testa igen! Det kan ju vara ett riktigt plus! :)
  • dagg03
    MissMf skrev 2015-03-05 09:38:21 följande:
    Bra :) det syns ändå inget på testet :p
    Läste nu att det inte syntes något på testet, ett negativt resultat borde du nog kunna lita på.
  • frestelsen
    försöker fota med plasten på..



    Ett streck får jag som blir svagare när de torkat.

    De känns som mens på g..

    Borde va starkare tycker jag. Om bim på lördag kan de va så svagt? Min månad brukar va 29. Längst 32 kortast 26. Lördag är räknad på 29.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester