• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HCS
    Kakor skrev 2015-03-30 12:01:48 följande:

    Experthjälp tack! Tidigt missfall förra månaden och nu utslag på clearblue vanlig på BIM-1. På BIM tog jag clearblue digital, den visade 1-2. Borde den det eller borde den visa 2-3? Nojig nu efter förra månaden. Hjälp!


    Det är nog helt i sin ordning! Grattis! !
  • ak15

    Lundberg: vilka test testade du med innan? Jag har testat med testlagret i helgen helt tvär negativt o idag fick jag pos med clearblue och billiga tester!!! :)

  • lundberg

    Testade med clear blue innan men för ca en vecka sen! Tog ut min pstav 4 mars så måste ha blivit gravid dagen efter typ. Helt sjukt haha

  • lundberg
    ak15 skrev 2015-03-30 18:21:39 följande:

    Lundberg: vilka test testade du med innan? Jag har testat med testlagret i helgen helt tvär negativt o idag fick jag pos med clearblue och billiga tester!!! :)


    Testade med clear blue innan men för ca en vecka sen! Tog ut min pstav 4 mars så måste ha blivit gravid dagen efter typ. Helt sjukt haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester