• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • rödlök
    HCS skrev 2015-04-26 21:13:02 följande:

    Tack men jag tycker det syns på din bild också.. Vet inte vilken dag ev äl +9-11?


    Ser på ditt och det trixade :)
  • Jordgubbarmeglass


    Det har ökat i styrka men fortfarande svagt.

    men illamåendet står mig upp i halsen redan nu.

    så det har säkerligen flyttat in någon!

    (Åter igen. Undra hur kvalitén blir när man laddar upp)
  • HCS

    Ser där och vågar säga grattis! (om jag inte redan gjort det till dig?)


    Jordgubbarmeglass skrev 2015-04-27 06:31:26 följande:

    Det har ökat i styrka men fortfarande svagt.

    men illamåendet står mig upp i halsen redan nu.

    så det har säkerligen flyttat in någon!

    (Åter igen. Undra hur kvalitén blir när man laddar upp)


  • PrinsessanNova13
    Jordgubbarmeglass skrev 2015-04-27 06:31:26 följande:
    Det har ökat i styrka men fortfarande svagt.

    men illamåendet står mig upp i halsen redan nu.

    så det har säkerligen flyttat in någon!

    (Åter igen. Undra hur kvalitén blir när man laddar upp)
    Kvalitén när man laddar upp är usel....mina har man sett myyycket starkare på än vad det blir när man laddar upp dem :)
  • lilaemma
    Paap skrev 2015-04-26 21:07:46 följande:

    Trixade men ser ingenting tyvärr :/ Vilken dag?


    på den trixade ser jag! Håller tummarna...
  • Paap
    HCS skrev 2015-04-27 07:24:21 följande:

    Hej alla! Jag fick jätte positivt ältest nu idag också, kan det tyda på grav? Det var svagt ljusrosa bara igår em...


    Ja, det kan det! Har dock för mog att man kan testa positivt när mensen är på g. Men eftersom många sett något på dina gravtest så tror jag det kan vara grav, hoppas!
  • HCS
    Paap skrev 2015-04-27 07:33:48 följande:
    Ja, det kan det! Har dock för mog att man kan testa positivt när mensen är på g. Men eftersom många sett något på dina gravtest så tror jag det kan vara grav, hoppas!
    Tack har haft äl nyligen men troligen den 15/4 också då jag även hade stegring på äl-testen. Men nu har de ju visat positivt i 4 dagar + att cb gav svagt streck i går och de har visat svagt på em. Har inte fått helt positiva på morgonen tidigare.. Får se vad som händer! :) Har beställt stickor från testlagret som ska komma i morgon förhoppningsvis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester