• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • aomj
    PrinsessanNova13 skrev 2015-07-05 18:43:24 följande:

    Jag ser :D


    Vi sitter lite i samma båt du och jag! Jag har testat både igår och idag....på mitt ser jag något men när jag fotar syns det absolut inte :(


    Okej, har du också fått missfall? :/ man vill inte få upp förhoppningarna ju men mina var såhär svaga sist jag var gravid :) håller tummarna för oss <3
  • PrinsessanNova13
    aomj skrev 2015-07-05 19:45:30 följande:
    Okej, har du också fått missfall? :/ man vill inte få upp förhoppningarna ju men mina var såhär svaga sist jag var gravid :) håller tummarna för oss <3
     ..... tvillingar som inte ville stanna kvar :/
    Först kom ena och 5 dagar senare kom andra. Så skitjobbigt!
    Fick beskedet att det enbart finns 2 ställen för ett ägg att fästa i min livmoder pga endometrioser och knutor....

    Jag vill såååå gärna nu !!!! Nu håller vi tummarna!
    Var i cykeln är du ?
  • WildRos
    Jennifer skrev 2015-07-05 09:44:45 följande:

    Vill bara hylla Apotekets gravtest. Det här resultatet fick jag på bim-5(!). På RFSU var det helt blankt. Nu har det torkat lite på bilden men det var ändå otroligt tydligt.


    Vad bra, tack för tips!! Är det "vanliga" Apotekets gravtest då? Heter det nåt speciellt?
    Be your own kind of beautiful
  • Fruvik

    La in här för någon dag sedan! Nu är jag på bim +1 brukar ha punktlig mens, men kort cykel, så fortfarande väldigt svagt - vad tror ni?

  • aomj
    PrinsessanNova13 skrev 2015-07-05 21:18:44 följande:
     ..... tvillingar som inte ville stanna kvar :/
    Först kom ena och 5 dagar senare kom andra. Så skitjobbigt!
    Fick beskedet att det enbart finns 2 ställen för ett ägg att fästa i min livmoder pga endometrioser och knutor....

    Jag vill såååå gärna nu !!!! Nu håller vi tummarna!
    Var i cykeln är du ?
    Jag beklagar :( håller verkligen tummarna för dig! Jag vet inte alls var i cykeln jag är för det har varit helt knasigt sen missfallet, varit osäker på om jag haft ägglossning ens så jag har ingen aning. Jag använder Naturalcycles Plan men jag slutade tempa för typ två veckor sen för jag kände mest press :/

    Här är dagens utan redigering. Men jag vågar inte hoppas överhuvudtaget :/ tror det blir ett digtalt på fredag när jag går på semester :)
  • aomj

    Oj, konstigt det blev! Här är en annan bild. Och som vanligt så syns det mer i verkligheten, haha. Det är rött och man ser det på långt håll :)

  • aomj

    Oj, konstigt det blev! Här är en annan bild. Och som vanligt så syns det mer i verkligheten, haha. Det är rött och man ser det på långt håll!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester