• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mandie123


    9:de försöket nu. Har aldrig fått något streck innan men nu syns ett svagt va? Har dock aldrig använt RFSU innan heller. Tror ni det är positivt? Har dessutom haft sjukt ont i brösten snart en vecka nu vilket jag aldrig har annars. BIM är idag. Ska göra ett till test på söndag eller måndag men det hade vart kul att höra vad ni andra tror????
  • Louise86

    Detta var en av dom första jag tog för ca en vecka sedan.


    Fick några till.


    Men rätt som det var så fick jag negativt.
    Har inte haft någon blödning ingenting.


    Har som sagt väldigt oregelbunden mens.
    Har även idag testat med morgon urin med Clearblue digital.


    Men där står bara: Inte gravid


    Testen kommer från graviditetskollen.


     

  • Smedegaard
    Mandie123 skrev 2015-07-31 12:05:14 följande:

    phpkYh11598248.jpg

    9:de försöket nu. Har aldrig fått något streck innan men nu syns ett svagt va? Har dock aldrig använt RFSU innan heller. Tror ni det är positivt? Har dessutom haft sjukt ont i brösten snart en vecka nu vilket jag aldrig har annars. BIM är idag. Ska göra ett till test på söndag eller måndag men det hade vart kul att höra vad ni andra tror????


    Man ser absolut ett streck, du är gravid, grattis :D
  • paron

    Behöver hjälp & råd.

    Jag tog ett gravtest i måndags. Visade svaaaagt! Det har sedan stegrat och imorse var det svagt igen :( betyder det att det är missfall på gång? Blir orolig!!!

  • Symetrical
    Smedegaard skrev 2015-07-31 12:26:57 följande:

    Ser ni något sträck! Översta i dag och nedersta i går! phpMyv1zJ28736.jpg


    Jag ser absolut ett svagt! Vilken dag är du på? Äl+?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester