• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HCS
    Zandrahelena skrev 2015-08-19 12:11:58 följande:
    Har testat med det här lot nr innan men aldrig fått spök, men tror ändå på spök,11e försöket som misslyckats. :-/
    Jobbigt, skickar en styrkekram!
  • babyplans
    glittersol skrev 2015-08-18 23:21:02 följande:

    Testa att skriva något först och sen välja bild


    Tack för tipset men funkar inte ändå
  • Att vänta
    babyplans skrev 2015-08-19 13:03:32 följande:
    Tack för tipset men funkar inte ändå
    Du måste antingen lägga upp från dator eller från appen. Från sidan på mobilen funkar det inte.
  • Peroxy

    Ni som har använt lloyds testa tidigt, har strecken kommit inom 5 min hos er?? Fick ett knappt märkbart streck inom tiden men sen blev d starkare efter tiden... Hur tolkar jag det?

  • happylife
    Peroxy skrev 2015-08-19 13:20:48 följande:

    Ni som har använt lloyds testa tidigt, har strecken kommit inom 5 min hos er?? Fick ett knappt märkbart streck inom tiden men sen blev d starkare efter tiden... Hur tolkar jag det?


    Här har du ett Lloyds proffs ;)

    Jag fick till en början svaaagt plus inom tiden, det blev starkare kommande halvtimme, när jag va på bim fick jag starkt direkt :)
  • Peroxy
    happylife skrev 2015-08-19 13:22:49 följande:
    Här har du ett Lloyds proffs ;)

    Jag fick till en början svaaagt plus inom tiden, det blev starkare kommande halvtimme, när jag va på bim fick jag starkt direkt :)
    Då får jag tolka det som ett positivt så länge då :)
    har hänt ett par ggr nu med olika tester att jag får jättesvaga positiva innan bim men så kommer mensen ändå :/
    Får se hur det utvecklar sig :) tack för ditt svar iallafall.
  • babyplans
    Att vänta skrev 2015-08-19 13:05:26 följande:

    Du måste antingen lägga upp från dator eller från appen. Från sidan på mobilen funkar det inte.


    Vilken app e de?
  • ankan20

    Pratade nyss med barnmorska och hon är helt övertygad om att jag är gravid hur svaga plussen än var! Så skall dit till veckan :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester