• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Geléhallon89
    bjorkken skrev 2015-08-27 17:58:05 följande:

    Är detta pos eller spökstreck?


    Är de graviditetskollenstest test? Jag fick spökstreck ett rosa med deras förra månaden :/
    Vincent 080622
  • madelenedahliin

    Då var det bekräftat ! Känns toppen! Nu hoppas vi att det går bättre den här gången .. Sist höll jag på dö på kuppen .. Men nu måste det väl ändå gå bra ! ????

    Tack till alla här som svarar och analyserar ! ???? skönt att bolla lite med människor i samma situation !

    Kram och lycka till alla!

  • JanetBananet
    BunY skrev 2015-08-27 17:57:11 följande:

    Lite skillnad på tester...

    RFSU med morgonurin:

    CB-Plus för en timme sedan:

    Med tanke på ovan diskussion skulle jag också kollat med CB istället för stickor :)


    Jag hade ett ganska starkt CB-plus för fyra dagar sen....(inte heller tagit morgon) Men stickorna händer ju ingenting med.... Men de är ju billigare att testa med stickor, där kan man slösa!

    Och du - STORT varmt grattis och lycka till! Håller hårt i tummarna!!!
  • bjorkken

    Är detta pos eller spökstreck?


    Geléhallon89 skrev 2015-08-27 18:10:26 följande:

    Är de graviditetskollenstest test? Jag fick spökstreck ett rosa med deras förra månaden :/


    Ja de är de, vafan :(
  • Geléhallon89
    bjorkken skrev 2015-08-27 18:53:44 följande:

    Är detta pos eller spökstreck?

    Ja de är de, vafan :(


    Behöver ju inte va de för dig men ta ett till imorgon o finns de kvar så kan du börja hoppas ?? Jag fick ett positivt av 20 nämligen. Håller tummarna för dig!
    Vincent 080622
  • BunY
    JanetBananet skrev 2015-08-27 18:52:32 följande:
    Jag hade ett ganska starkt CB-plus för fyra dagar sen....(inte heller tagit morgon) Men stickorna händer ju ingenting med.... Men de är ju billigare att testa med stickor, där kan man slösa!

    Och du - STORT varmt grattis och lycka till! Håller hårt i tummarna!!!
    Haha nej det är samma här.. fått ett till svagt på stickor men med CB blev det ganska tydligt. Har en hel del bruna flytningar så vågar inte riktigt andas ut än, men tack för lyckönskningen. Håller tummarna för er med :)
  • happylife


    Aldrig fått så här fina sträck förr men är så rädd att jag fick ett tisdigt MF för två veckor sedan när jag blödde 3 dagar.
    CB digital visar Gravid 1-2 vilket jag tycker känns alldeles för lite med tanke på att jag hade ÄL för 3 veckor sedan??! Hur mycket kan man lite på veckoindikatorn??
    Kan man ha så starka plus som ovan 2 v efter ett tidigt missfall?? Om jag fick missfall var det dagen efter BIM....tacksam för lite inputs!
    Jag har VUL bokat måndag men kan inte bärga mig!!
    Kram <3
  • JanetBananet
    BunY skrev 2015-08-27 19:10:34 följande:

    Haha nej det är samma här.. fått ett till svagt på stickor men med CB blev det ganska tydligt. Har en hel del bruna flytningar så vågar inte riktigt andas ut än, men tack för lyckönskningen. Håller tummarna för er med :)


    Förstår oron - men det hade jag med ett par dagar för typ en vecka sedan - men de försvann samma dag å sen har jag inte sett röken av dem som tur är! hoppas det försvinner fort som tusan för sig oxå!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester