• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Zarina
    Ellen15 skrev 2015-09-19 09:27:36 följande:

    Blir inte klok på dessa spökstreck.. La upp bild igår på morgonen.. Tog nytt test på em, hållit mej i fyra timmar.. Helt blankt!
    Tog nytt idag, syns streck igen!! Så konstigt.. Försöker få med bild.. Översta i går morse.. Nedersta idag..


    Ser ingen bild.... Fler som fått problem efter uppdatering till IOS 9?
  • Iowhannah
    Zarina skrev 2015-09-19 15:42:48 följande:

    Ser ingen bild.... Fler som fått problem efter uppdatering till IOS 9?


    Använder du appen? Kan ju vara så att den inte är optimerad till ios9. Själv avvaktar jag några dagar till innan jag uppdaterar telefonen.
  • SJLN
    Ellen15 skrev 2015-09-19 10:05:52 följande:

    Tror du? Är ytterst tveksam.. Känner mej inte ett dugg gravid.. Ska testa med clearblue i morgon.. Tack snälla för att du tog dej tid..


    Jag känner mig inte heller gravid, men både sticka och cb säger annorlunda ;) jag håller tummarna för dig!
  • Lizzie09
    Zarina skrev 2015-09-19 15:42:48 följande:
    Ser ingen bild.... Fler som fått problem efter uppdatering till IOS 9?
    Jag ser inte heller vissa bilder, men har inte iOS 9 än
  • stoltägare
    Emmy03 skrev 2015-09-19 07:11:41 följande:

    hej hade äl den 12 som du stoltägare vad spännande att vi hade samma dag då kanske vi kan följas åt :)


    ja absolut tänkte testa på måndag eller tisdag. mår jätte konstigt
  • Mother89


    Ser att det är ett plus, men är det inte väldigt svagt för att vara BIM +2?!
    Känner mig väldigt orolig om det är påväg att bli missfall, med dottern var pluset otroligt starkt! I och för sig testade jag mig en vecka senare när jag väntade henne.
    Tacksam för svar.
  • skogstjejen19
    Mother89 skrev 2015-09-19 20:05:52 följande:



    Ser att det är ett plus, men är det inte väldigt svagt för att vara BIM +2?!
    Känner mig väldigt orolig om det är påväg att bli missfall, med dottern var pluset otroligt starkt! I och för sig testade jag mig en vecka senare när jag väntade henne.
    Tacksam för svar.


    Tycker inte det ser svagt ut,
    Jätte fint +
    <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester