• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Moneal
    Snuffe skrev 2015-09-26 07:55:50 följande:

    Nu har jag tagit morgonurin.. Vet ej om jag ser ett streck ovanför Max


    vad menar du med ovanför max?
  • Snuffe
    Moneal skrev 2015-09-26 08:36:17 följande:
    vad menar du med ovanför max?
    Ser jag i syne för det finns ingenting va?
  • Elliott94
    SJLN skrev 2015-09-26 07:25:56 följande:
    Jag har tidigare fått positivt på digitalt när stickan har visat svagare än såhär, så jag tror du skulle kunnat tagit ett digitalt idag jag :)
    Då ska jag våga på mig att ta en clearblue imorn bitti :D tack för svaret
  • Moneal
    Snuffe skrev 2015-09-26 08:40:36 följande:

    Ser jag i syne för det finns ingenting va?


    Nä då, där kan nog vara något :)

    blev mest fundersam om det var texten max du menade för där över ska du inte kolla streck ;)
  • Snuffe
    Moneal skrev 2015-09-26 09:14:30 följande:
    Nä då, där kan nog vara något :)

    blev mest fundersam om det var texten max du menade för där över ska du inte kolla streck ;)
    Jaså :D jag tycker det ser tomt ut men hoppas du har rätt :)
  • Ang82


    Ser något svagt i verkligheten, på bilden någon antydan men svårt att se färg endast någon skugga.

    Fick något som liknade mens i måndags på ev bim men mindre än vanligt och på tisdagen på dagen var det slut. Onsdags natt var det lite och efter det inget endast rosa/röda flyttningar i samband med toa besök. Värker till och från i magen och drar ut mot speciellt höger sida.

    Tycker att om det är något så borde det väl synas nu bim +5. Någon som känner igen sig eller har plussat senare?
  • Snuffe
    MammaHilma skrev 2015-09-26 11:36:29 följande:

    Ändrad kontrast på den nedre bilden, översta är original, nog är det väl ett svagtsvagtsvagt plus ?


    Överst är original ja. Den mörka ändrade jag för att se om det ser bättre ut
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester