• Äldre 15 Sep 13:34
    23092888 visningar
    233483 svar
    -4 +24
    233483
    23092888

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 27 Nov 21:46
    chbw skrev 2015-11-27 16:21:14 följande:

    Om du mena att du inte ser bilderna så kopierar jag in dem. Om du inte såg nått på bilden så tackar jag för svar.

    "14 dagar sen jag tog ovitrelle. Testat negativt i om det är två eller tre dagar så hormonerna från ovitrelle är inte kvar.

    Idag fick jag ett positivt o ett negativt... hur fasen tolkar man det? Negativt antar jag? .

    Testet som ligger en bit ifrån är gårdagens de två ihop (lh o hcg) från idag. Bilden nedanför.

    Alla tre idag nedan från idag.

    "


    jag ser svagt på det nedersta och tydligt på dwt k mitten :)
  • Äldre 27 Nov 21:50
    frestelsen skrev 2015-11-27 21:12:09 följande:

    Kolla mina taget samma kiss. Nu vill jag ju att mina ska bli neg pga ett ma för 4 veckor sen, men vill visa hur tesen kan visa olika. O då ska dessa två mäta från 25 båda två. Har även sånt som du har från 10 som visar ganska starkt nu med. Vilken dag va du på?


    Ja okej =) hur lång tid kan det ta innan hormonerna är ur kroppen efter ett ma? Så tråkigt att det blev så :(

    Jag är på ovitrelle+14 o äl+12/13 :)
  • Äldre 27 Nov 21:51
    Moneal skrev 2015-11-27 21:46:32 följande:

    jag ser svagt på det nedersta och tydligt på dwt k mitten :)


    Tack för att du tog dig tid att titta! =)
  • Äldre 27 Nov 21:54
    chbw skrev 2015-11-27 21:50:24 följande:

    Ja okej =) hur lång tid kan det ta innan hormonerna är ur kroppen efter ett ma? Så tråkigt att det blev så :(

    Jag är på ovitrelle+14 o äl+12/13 :)


    Va inne idag igen o det va rester kvar så kanske därför det fortfarande visar plus. Så nu blev det en dos cytotec igen.. hoppas det vill ut nu så jag får äl snart igen.

    Ja trist, men mer jobbigt att inte veta när man får äl, bim o om allt funkar igen.

    Jag plussade på äl +11-12 typ. Men ökar ditt mer imorgon vågar jag mig på ett grattis:)
  • Äldre 27 Nov 22:04

    Hjälp... vad tror ni om det här 3-4 dagar till bim.

  • Äldre 27 Nov 22:23
    julönskelista skrev 2015-11-27 22:04:29 följande:

    Hjälp... vad tror ni om det här 3-4 dagar till bim.


    kan se något väldigt svagt, hoppas det ökar :)
  • Äldre 27 Nov 22:49
    frestelsen skrev 2015-11-27 21:54:54 följande:

    Va inne idag igen o det va rester kvar så kanske därför det fortfarande visar plus. Så nu blev det en dos cytotec igen.. hoppas det vill ut nu så jag får äl snart igen.

    Ja trist, men mer jobbigt att inte veta när man får äl, bim o om allt funkar igen.

    Jag plussade på äl +11-12 typ. Men ökar ditt mer imorgon vågar jag mig på ett grattis:)


    Ja okej!

    Ja det förstår jag :/ håller tummarna att du får äl snart nu!! =)

    Okej! =) jo. Får se ska nog vänta över helgen o se om mensen kommer eller inte o testa på måndag, funderar på det iallafall men en vet ju inte om en klarar o vänta tills dess ;) :'D.
  • tyr
    Äldre 28 Nov 02:58

    Är där ett svagt pluss eller ser vi i syne


    Kakmonstret
  • Äldre 28 Nov 06:15
    tyr skrev 2015-11-28 02:58:19 följande:

    Är där ett svagt pluss eller ser vi i syne


    Jag ser något men det ser mer ut som en grå skåra där strecket ska vara än ett blått streck... Ser det blått ut i verkligheten? För i så fall lär det ju vara ett svagt plus
  • Äldre 28 Nov 07:28

    Det stämde, jag var visst gravid! Helt sjukt! Tack för peppen allihopa!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester