• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Milia02
    pugsnotdrugs skrev 2015-11-30 17:13:00 följande:

    Någon som har erfarenhet om predictor testa tidigt ger spökstreck?

    Ska ta ett testlagret imorgon bitti tänkte jagmen kunde inte hålla mig:P


    Ser definitivt två blåa streck på drt översta :)
  • Milia02

    Skrev på fel ... sorry.... men ser en skugga på dina å


    Milia02 skrev 2015-11-30 18:09:50 följande:

    Ser definitivt två blåa streck på drt översta :)


  • Milia02
    aegd skrev 2015-11-30 16:57:41 följande:

    Hade en ovanligt utdragen mens 8-15/11, apparna som har följt mina cykler de senaste 7månaderna tyckte att jag skulle ha äl 20-23/11. Tyvärr glömde jag bort att markera när vi myste men har för mig att vi kan ha träffat ganska okey. Har mått lite små skumt och haft mängder av flytningar de senaste dagarna, i fredags kunde jag inte låta bli utan tog det sista gravtestet (visar från 25miu/ml) och det var inte morgonurin men hade hållit mig i ca 4h. Tycker mig se en skugga, och dessa brukar alltid vara helt blanka på mig annars. Nu tog jag ett ältest(dessa har aldrig gett utslag på mens på mig eller så här pass sent i cykeln), hade hållit mig i ca 3h.

    Kan det verkligen vara så att jag kanske får ett plus på gravtesterna som kommer imorgon?


    Ser definitivt två blåa streck på drt översta :)
  • frestelsen
    pugsnotdrugs skrev 2015-11-30 17:13:00 följande:

    Någon som har erfarenhet om predictor testa tidigt ger spökstreck?

    Ska ta ett testlagret imorgon bitti tänkte jagmen kunde inte hålla mig:P


    Ser
  • En del av oss

    Pugnutdrougs ser lovande ut fast jag vet inte hur strecken på ditt test ska ut.


    Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • En del av oss

    Aegd vad är det för test du använder? Eller har du öppnat nåt test och tagit ur testremsan?på ett positivt test behövs inte testremsan tas ur för att synas. Har aldrig förstått varför man gör så faktiskt. Ser man inget får man väl inse att det är negativt och ta ett nytt om några dagar om inte mensen inte kommer.


    Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • Milia02
    pugsnotdrugs skrev 2015-11-30 18:22:59 följande:

    Syns bättre inzoomat kanske?


    Syns mycket bättre :) klart det är två streck...
  • Milia02
    TessLiihten skrev 2015-11-30 16:52:21 följande:

    UPPDATERING!

    Fick precis svar angående blodprovet. Det har stigit som förväntat så dom tar det som en normal graviditet!


    Så härligt underbart.... grattis !! :)
  • 2013januari
    FrokenEmme skrev 2015-11-30 10:51:36 följande:

    Inte ens jag själv ser något på bilderna nu när jag laddade upp de,haha


    Alltså förlåt mig men jag SER, RFSU är så sjukt svåra att få streck på men ditt ser verkligen rosa om än svagt ut... Har du andra märken? Vilken ÄL+ dag?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester