• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SJLN
    happylife skrev 2015-12-08 06:28:14 följande:

    Åååh tack! :) :) :)

    Nu är det ångestväntan i bim dagarna om mensen ska komma o förstöra igen eller inte!


    Hur långt har du kvar till bim? Nu senast plussade jag en vecka före bim, väntan kändes som en evighet ^^
  • happylife
    SJLN skrev 2015-12-08 06:50:22 följande:

    Hur långt har du kvar till bim? Nu senast plussade jag en vecka före bim, väntan kändes som en evighet ^^


    Vet inte exakt men tror imorn!
  • vanjastina
    happylife skrev 2015-12-08 06:16:01 följande:



    Dagens! Var tvungen att testa med annat märke för att va säker...
    fick detta inom tiden, apotekets egna. Ljust rosa fint streck!
    Blev lycklig o doppade ett digitalt i samma, men det sa Inte Gravid.
    Dumma mig som inte kunde hålla mig!

    Detta test måste väl ändå va ett plus??


    Vågar mig på ett grattis, sådär starkt är inte ett spök! :)
  • Villhabarn29

    Hoppar in med en fråga :): Negativt äl-test söndag, positivt igår måndag, negativt idag tisdag. Ont i höger äggstock och igår natt drog och stack det. Om äl inträffar så är det väl nu ägget trillat ner?

    Fråga nr 2: Har jag då prickat in en av de väldigt fertila dagarna genom att mysa 2 ggr under söndagen? Har någon av er blivit gravid av en sådan dag?

  • vanjastina
    Fidelisen skrev 2015-12-08 07:05:36 följande:

    Morgonens

    Visst ser det grått ut?


    På min telefon ser det rosa ut!
  • ahland
    En del av oss skrev 2015-12-07 23:40:57 följande:

    Men suck inlägget var till henne och INTE dig. Jag menar inget illa, det är din egen hjärna som går spinn på det. Jag sitter ju inte och ostöttar henne direkt så sluta nu, har bara inte vart med om att folk tar två digitalt samtidigt, men det blir ett jävla liv här inne för att jag frågar, hade någon annan gjort det hade ni inte stört er.


    Men nu gjorde jag det, för att 1) jag hade ett extra och visste att jag ändå inte skulle kunna hålla mig längre än till imorse och 2) jag var nyfiken på att se om båda visade samma. Hade jag fått "inte gravid" på det första hade jag inte gjort det andra utan väntat, antagligen till idag på morgonen, men nu gjorde jag inte det för att det blev inte som jag hade föreställt mig.

    Jag förstår inte ens varför jag känner att jag "måste" förklara mig för dig. Jag kom inte hit för att bli ifrågasatt, speciellt inte när jag i mitt första inlägg skrev precis, exakt hur min tankegång gick.
  • Milia02
    Fidelisen skrev 2015-12-08 07:05:36 följande:

    Morgonens

    Visst ser det grått ut?


    Ser rosa ut.. och starkare än igår tycker jag..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester