• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • frestelsen
    ahland skrev 2015-12-08 07:23:27 följande:

    Men nu gjorde jag det, för att 1) jag hade ett extra och visste att jag ändå inte skulle kunna hålla mig längre än till imorse och 2) jag var nyfiken på att se om båda visade samma. Hade jag fått "inte gravid" på det första hade jag inte gjort det andra utan väntat, antagligen till idag på morgonen, men nu gjorde jag inte det för att det blev inte som jag hade föreställt mig.

    Jag förstår inte ens varför jag känner att jag "måste" förklara mig för dig. Jag kom inte hit för att bli ifrågasatt, speciellt inte när jag i mitt första inlägg skrev precis, exakt hur min tankegång gick.


    Anmäl bara hennes inlägg framöver, svara inte på frågor så kanske vi slipper det sen
  • frestelsen
    frestelsen skrev 2015-12-08 08:14:04 följande:

    Anmäl bara hennes inlägg framöver, svara inte på frågor så kanske vi slipper det sen


    ahland skrev 2015-12-08 07:23:27 följande:

    Men nu gjorde jag det, för att 1) jag hade ett extra och visste att jag ändå inte skulle kunna hålla mig längre än till imorse och 2) jag var nyfiken på att se om båda visade samma. Hade jag fått "inte gravid" på det första hade jag inte gjort det andra utan väntat, antagligen till idag på morgonen, men nu gjorde jag inte det för att det blev inte som jag hade föreställt mig.

    Jag förstår inte ens varför jag känner att jag "måste" förklara mig för dig. Jag kom inte hit för att bli ifrågasatt, speciellt inte när jag i mitt första inlägg skrev precis, exakt hur min tankegång gick.


    Har du tagit något mer trst idag? Jag är säker på att du får gravid idag:)
  • Snultan
    frestelsen skrev 2015-12-08 08:14:04 följande:

    Anmäl bara hennes inlägg framöver, svara inte på frågor så kanske vi slipper det sen


    Jag skrev ett inlägg också om den dåliga attityden och mitt inlägg togs bort!! Väldigt konstigt.

    Hoppas iallafall det blir bättre stämning nu
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Fidelisen skrev 2015-12-08 07:05:36 följande:

    Morgonens

    Visst ser det grått ut?


    Tycker oxå det ser lovande ut :)
    Matheus 131002!
  • ahland
    frestelsen skrev 2015-12-08 08:20:28 följande:

    Har du tagit något mer trst idag? Jag är säker på att du får gravid idag:)


    Hade inte tänkt kommentera något mer, onödigt tjafs bara och vill inte bidra till dålig stämning :)

    Inget mer test nej, som student måste jag hålla lite i stålarna och har en del i plugget att fokusera på nu så jag väntar med det, dessutom lovat sambon att vänta till lite efter BIM. Fick tyvärr ett väldigt tidigt MF för 2 månader sen och testade då på BIM-dagen för att bli ledsen bara 4 dagar senare. Skriver här igen om det är så att det tagit sig :)
  • Längtar88

    Jag darrar. Jag är tårögd. Jag vågar inte tro. Är de verkligen? Tog två test de andra visade svagare så hade jag inte tagit detta först hade jag inte sett på de andra. Är på äl +7 bara så de kanske är ett Spöksträck då?

  • frestelsen
    ahland skrev 2015-12-08 08:28:12 följande:

    Hade inte tänkt kommentera något mer, onödigt tjafs bara och vill inte bidra till dålig stämning :)

    Inget mer test nej, som student måste jag hålla lite i stålarna och har en del i plugget att fokusera på nu så jag väntar med det, dessutom lovat sambon att vänta till lite efter BIM. Fick tyvärr ett väldigt tidigt MF för 2 månader sen och testade då på BIM-dagen för att bli ledsen bara 4 dagar senare. Skriver här igen om det är så att det tagit sig :)


    Ah ok, är student med , du kan ju beställa något billigare cb på graviditetskollen:) fick ma för en månad sen, så förstår att man blir besviken o varför man vill försäkra sig om att man är gravid. Hoppas din graviditet kommer gå hela vägen denna gång
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester