• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Koovah

    Hej!

    Jag trodde väl aldrig att jag skulle hamna i en sån här tråd men här är jag ändå :)

    Testade imorse med ett test från graviditetskollen och fick svagt plus. Är det någon som testat och vet ifall de är tillförlitliga? Vågar inte riktigt tro att det är sant. Ska testa med clearblue imorgon men kan inte riktigt hålla mig. Vad tror ni? :)

  • Koovah
    Koovah skrev 2015-12-15 20:59:36 följande:

    Hej!

    Jag trodde väl aldrig att jag skulle hamna i en sån här tråd men här är jag ändå :)

    Testade imorse med ett test från graviditetskollen och fick svagt plus. Är det någon som testat och vet ifall de är tillförlitliga? Vågar inte riktigt tro att det är sant. Ska testa med clearblue imorgon men kan inte riktigt hålla mig. Vad tror ni? :)


    Bilden kom ju inte med :)
  • Agge83
    Milia02 skrev 2015-12-15 20:56:52 följande:

    Går ana nått... och när man zoomar in syns det nått :)[quote=76122070][quote-nick]Agge83 skrev 2015-12-15 20:26:47 följande:[/quote-nick]


    [/quote]

    Ja det gör ju det :) därför drog jag ner ljuset, det är ju bara äl+8/9 så får väl fortsätta testa ;)
  • Mammabertil

    De ger svaga streck men har aldrig fått spökis på dem:) det är inte nu när jag är på Bim + 3-4 som de visar starkt.

    Bilden visa mitt plus 5 dagar innan mensen skulle kommit:)


    Koovah skrev 2015-12-15 21:02:10 följande:

    Bilden kom ju inte med :)


  • Paap
    Koovah skrev 2015-12-15 21:02:10 följande:
    Bilden kom ju inte med :)
    Ser definitivt något men har själv fått rosa streck på de testen som visat sig vara falska, tycker du ska ta ett CB plus imorgon, mycket mer pålitligt! Håller tummarna!
  • vanjastina
    Agge83 skrev 2015-12-15 20:12:36 följande:

    Här är ljuset nerdraget :)


    Jag fick spök på mina rfsu stickor, tog 4 varav alla visade supersvaga streck/skuggor. Finns bilder på dem här i tråden. Cb visade dock negativt så nu inväntar jag mensen vilken dag som helst och hoppas på nästa månad istället. Kommer inte testa med rfsu igen :( MEN det behöver ju inte betyda att ditt är spök, håller tummarna stenhårt för att det ska öka och bli tydligare!! :) Något syns!
  • Jennska

    Suck.. kunde se nåt svagt på clearbluetestet i fredags, men idag kunde jag inte se nåt alls när jag tog ett nytt :( annat märke förvisso så kanske inte lika lätt att inbilla sig på detta.. haha ..Jag som var helt säker på att jag är gravid!

  • Koovah

    Tack mammabertil & paap. Det blev en till sticka och ett clearblue digital imorse. Gravid 2-3, kan inte tro att det är sant! :D

  • Milia02

    Grattis!! :)


    Koovah skrev 2015-12-16 08:08:19 följande:

    Tack mammabertil & paap. Det blev en till sticka och ett clearblue digital imorse. Gravid 2-3, kan inte tro att det är sant! :D


  • Villhabarn29
    Koovah skrev 2015-12-16 08:08:19 följande:

    Tack mammabertil & paap. Det blev en till sticka och ett clearblue digital imorse. Gravid 2-3, kan inte tro att det är sant! :D


    Grattis grattis grattis! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester