• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HCS

    Jag fick ingen riktigt skarp bild alls i morse svårt i lampljus. Men syns i verkligheten om än svagt. Här är en annan bild...


    SecretlyMe skrev 2015-12-16 10:18:16 följande:

    Eller ja, den med blixt på ser jag nåt rosa.. Blev suddig bild även när jag laddade ner :p


  • Jennska
    HCS skrev 2015-12-16 12:01:19 följande:

    Ser tyvärr inget.. :/


    Nä inte jag heller. Rackarns kropp till att luras!! Har verkligen trott att jag är gravid. Och inte trodde man det mindre heller när man kunde ana ett streck på förra testet. Aja. .nya tag!
  • HCS

    Håller tummarna för att det tar sig snart!!:)


    Jennska skrev 2015-12-16 12:08:51 följande:

    Nä inte jag heller. Rackarns kropp till att luras!! Har verkligen trott att jag är gravid. Och inte trodde man det mindre heller när man kunde ana ett streck på förra testet. Aja. .nya tag!


  • Jennska
    HCS skrev 2015-12-16 12:29:20 följande:

    Håller tummarna för att det tar sig snart!!:)


    Tack! Vi har försökt sen aug..börjar kännas drygt redan! Har ett barn sen innan som kom till av rent slarv väldigt fort (slutade med p-piller för jag mådde dåligt av dem och bara nån månad efter med avbrutet så var jag gravid ). Dock annan pappa så nu vet vi inte om det ens går ..
  • Milia02

    Jag. . Det var starkare idag... räckte med att zooma in lite för att se tydligt ett rosa streck :)


    HCS skrev 2015-12-16 09:49:37 följande:

    Tror min sticka var lita starkare i morse. Syns det? Gravidkollens och de verkar ju vara rätt sega..

    Med och utan blixt.


  • Milia02

    Skulle stå jaaaa inte jag :)


    HCS skrev 2015-12-16 09:49:37 följande:

    Tror min sticka var lita starkare i morse. Syns det? Gravidkollens och de verkar ju vara rätt sega..

    Med och utan blixt.


  • Symetrical

    Spännande! Håll oss uppdaterade!


    Agge83 skrev 2015-12-16 11:05:19 följande:

    [/quote]

    Tack! Skall testa ikväll.. Alltid starkare test på kvällarna :) nc kurvan håller sig hög änsålänge med, så får hoppas att det går vägen :)


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester