• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Symetrical
    salamandraa skrev 2016-02-22 10:29:41 följande:

    Senaste missfallets första dag 18.1.

    Dagens test ...

    Vet inte va man ska tro.


    Har du fått negativt gravtest emellan? Isf skulle jag säga grattis.
  • SJLN
    GästenT skrev 2016-02-22 06:54:00 följande:

    Hmmm jag är på äl+13 och bim-1. Hur kommer det sig att den visar såhär? Har jag en dos extra hcg?? :P


    Ja alltså äl+13 är ju nästan 2 veckor sedan befruktning så att du får 2-3 veckor på cb är ju inte jättekonstigt. Men visst tyder det på att du har rätt mycket hcg ja
  • SJLN
    salamandraa skrev 2016-02-22 11:53:16 följande:

    Ja fick negativt efter missfallet. Senast fick jag negativt på cb. ..

    Detta tog jag idag nyss. Ej morgonurin


    Verkar som en ny graviditet då Grattis!
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2016-02-22 12:46:54 följande:

    Vem försöker jag lura? Hålla mig till BIM? Pyttsan! Haha
    Fick detta imorse.. Någon som ser något?


    Nej en testnarkoman går ju bara inte att stoppa....OCH jag ser nåt!!! Grattis!! Gravid


    Vilken dag är du på??


     


    Jag har vart duktig...vid ÄL testade jag bara med två stickor, fick sån känning att nu är det äl och det var positivt direkt! Första gången det hänt (käkade rosenrot denna gång, kanske gjorde skillnad eller så prickade jag stegringen perfekt för en gångs skull bara), sen testade jag dagen efter för att se om ägget släppt och då var det svagare så gissar att så var fallet.


    Är nu på ÄL+4 och längtar till söndag när jag får testa...ÄL +10 då.

  • ensamärstark
    Nykär15 skrev 2016-02-22 12:55:12 följande:

    Nej en testnarkoman går ju bara inte att stoppa....OCH jag ser nåt!!! Grattis!! Gravid


    Vilken dag är du på??


     


    Jag har vart duktig...vid ÄL testade jag bara med två stickor, fick sån känning att nu är det äl och det var positivt direkt! Första gången det hänt (käkade rosenrot denna gång, kanske gjorde skillnad eller så prickade jag stegringen perfekt för en gångs skull bara), sen testade jag dagen efter för att se om ägget släppt och då var det svagare så gissar att så var fallet.


    Är nu på ÄL+4 och längtar till söndag när jag får testa...ÄL +10 då.


    Haha eller hur! Det är bara att inse att jag inte kan låta bli! ;)
    Jag skymtar med något men igår när jag tog test så var det negativt. Så vågar inte hoppas för hört att många får spök på CB. Har beställt hem fler så vågar inte hoppas riktigt ännu! Men vad kul att du ser något !! ;)
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2016-02-22 13:02:14 följande:
    Haha eller hur! Det är bara att inse att jag inte kan låta bli! ;)
    Jag skymtar med något men igår när jag tog test så var det negativt. Så vågar inte hoppas för hört att många får spök på CB. Har beställt hem fler så vågar inte hoppas riktigt ännu! Men vad kul att du ser något !! ;)
    Ja något är där. Men när är BIM?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester