• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • eg90
    eg90 skrev 2016-03-12 21:15:08 följande:
    Kvällens test. Äl + 15 Bim - 2
    Ingen som ser något på mina?
  • AG11
    sof t skrev 2016-03-13 09:03:22 följande:
    Ja det ökar ju varannan till var tredje dag! Det digitala är taget på kvällen då jag hade tagit test nr fyra på morgonen! Tror absolut du kan testa med digital! Tack så mkt! Svårt att Förstå det! Är i v 4+4 enligt en app jag har. Tittar på mina test hela tiden för jag känner mig inte alls gravid haha:D
    Då är du en dag före :) 4+3 här. Jag hade inte så mkt symptom med våra två andra barn men med denna är de verkligen bröst-ont! Ibland känns de som de ska rinna till , till å med!
    Jag har beställt 2 digitala nu så lär få dom imorgon eller tisdag. Bör visa 2-3 då väl?
  • Agge83

    Varje test jag tar ger svaga streck som syns utan att vinkla eller lysa etc, olika märken, alla ger samma svaga streck kan verkligen ALLA test ge spök? Å får verkligen alla människor en stegring på sina test?

  • Cfmilla

    Kapar lite, någon som vart med om samma??

    Men va fan.... Köpte nya stickor till cb dubbel digital och för skojs skull så testade jag båda. Dvs jag gjorde som det står att jag återanvände den gamla med nya stickor, och har i 4 dagar fått blinkande smiley, fick först 0 två dagar. Nu med den nya behållaren fick jag 0 ... Med samma urin. Wtf!!??? Vilken ska jag lita på? Någon???

  • skogstjejen19

    Ser på ditt test men det bör synas en stegring tycker jag.

    Såhär ser min stegring ut.


    Agge83 skrev 2016-03-13 11:04:39 följande:

    Varje test jag tar ger svaga streck som syns utan att vinkla eller lysa etc, olika märken, alla ger samma svaga streck kan verkligen ALLA test ge spök? Å får verkligen alla människor en stegring på sina test?


  • rockstrongo
    rockstrongo skrev 2016-03-13 10:11:33 följande:

    Tack för att du tittade! Ja, det syns ju så himla dåligt på bilden. Det syns som vanligt lite bättre i verkligheten. Nu vill jag bara att det ska bli imorgon så jag får testa igen :D


    Jag kunde inte hålla mig till imorgon, utan testade nyss igen...

  • eldhberg
    rockstrongo skrev 2016-03-13 18:50:55 följande:
    Jag kunde inte hålla mig till imorgon, utan testade nyss igen...

    Nu ser jag absolut att det är ett streck där ju :)


    ser dock inte om det är någon färg i, är det de i verkligheten?

  • rockstrongo
    eldhberg skrev 2016-03-13 19:00:16 följande:

    Nu ser jag absolut att det är ett streck där ju :)

    ser dock inte om det är någon färg i, är det de i verkligheten?


    Jag tror ta mig tusan det! :D ...men svårt att säga, vågar inte ropa hej än!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester