• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kottens

    Tack bästa ni!!!

    Börjar bli osäker ju mer jag stirrar ????


    Mintursnart skrev 2016-06-27 22:08:12 följande:

    Jag ser! :)


  • ohsnap

    Jag hoppas verkligen att det ökar för dig! Jag ser strecken iaf. Tyvärr hade jag dock liknande streck i några dagar men mensen kom imorse, fem dagar sen :(


    emzerus skrev 2016-06-27 21:47:16 följande:

    Översta bilden är från äl+10 o nedersta från idag äl+12 på em.... Har inte ökat nåt på två dagar, är det helt kört då? På morgonurin får jag svagare test, brukar ofta vara så för mig av någon anledning...

    Så less på detta, vill bara vara gravid o få en bebis snart <3


  • emmarebeccas
    Kottens skrev 2016-06-27 21:59:30 följande:

    Sistnämnda, du är gravid! ???????? grattis! Så såg mina också ut..

    Men hjälp mig också, snälla!

    Ser ni något?

    Har inga som helst symptom så detta måste vara jättetidigt i så fall..

    Testade nu ikväll så inte morgon-urin.

    Ska såklart testa imorgon bitti igen..


    Jag ser! Hoppas det ökar för dig, jag har samma "problem" men svagt streck. Skall ta nytt test imorgon. Håller alla tummar för oss ????
  • Kottens

    Åh tack <3

    Ja det gör jag också, hoppas på ökning för dig också!! Glöm inte uppdatera oss efter testet imorgon bitti!! :)


    emmarebeccas skrev 2016-06-27 22:29:50 följande:

    Jag ser! Hoppas det ökar för dig, jag har samma "problem" men svagt streck. Skall ta nytt test imorgon. Håller alla tummar för oss ????


  • Maria92

    Nej är långt över plus att jag fått en blödning på fyra dagar men jag känner mig gravid ändå. Hjärnspöken kanske.. Sticker fortfarande i tjejmagen, på sidan, spände något otroligt i lördags så jag var tvungen att sitta stilla och bara andas. Mjölk kan jag spruta ur brösten.. Kan inte ligga på rygg och sträcka ut mig helt för det drar och tar emot längst ner och känns ömt. Kanske är något annat vem vet. Skönt att ha er här så man slipper prata ihjäl alla i familjen haha! :)

  • emmarebeccas

    Höger från igår eftermiddag och vänster från imorse, försöker dessa test bara lura mig?

  • emmarebeccas
    emzerus skrev 2016-06-27 21:47:16 följande:

    Översta bilden är från äl+10 o nedersta från idag äl+12 på em.... Har inte ökat nåt på två dagar, är det helt kört då? På morgonurin får jag svagare test, brukar ofta vara så för mig av någon anledning...

    Så less på detta, vill bara vara gravid o få en bebis snart <3


    Hur går det för dig? Jag har samma problem...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester