• Äldre 15 Sep 13:34
    23092630 visningar
    233483 svar
    -4 +24
    233483
    23092630

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Äldre 26 Aug 09:50

    Man kan visst inte göra gubbar.. då blir de frågetecken haha

  • Oline
    Äldre 26 Aug 10:13
    Marras skrev 2016-08-26 09:06:44 följande:

    alltså hörrni... dagens tester visade ...

    Alltså detta är ett mirakel!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen... är sååååå jävla glad!!! Vi slipper förhoppningsvis ivf karusellien nuuuuu och får ett syskon till våran Molly!! oj oj oj... 

    Jag är gravid!? Naturligt... haha... vilken underbar överraskning. 

    Håller tummarna för alla ni andra också! så hårt... <3 


    Jag visste väl det, stort grattis!!!!!!!! :D herregud vad kul <33
  • Äldre 26 Aug 10:17

    Åå så härligt, grattis till alla plus!Plus Hjärta


    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • Äldre 26 Aug 12:16


    Vad tror ni?
  • Äldre 26 Aug 14:17

    Jag har ju visat plus på ett antal tester (men svagt plus) Men idag kom det som bruna flytningar och testet i morse visade negativt.. Det var iof ett vanligt test, innan har jag använt testa tidigt.. borde jag sluta hoppas?

  • Äldre 26 Aug 14:23

    Ngn annan testoman som kan ge lite input om dessa?

    Ja jag vet att alla visar gravid, men varför har understa (dagens) samma styrka som den i förrgår (mitten)? Hade ju hoppats på en ökning. :'((

  • Äldre 26 Aug 14:27
    Tiger grr skrev 2016-08-26 14:23:51 följande:

    Ngn annan testoman som kan ge lite input om dessa?

    Ja jag vet att alla visar gravid, men varför har understa (dagens) samma styrka som den i förrgår (mitten)? Hade ju hoppats på en ökning. :'((


    Sådär blir det ofta på billiga tester. De innehåller olika mycket färg, så stirra dig inte blind på ökningen på dem, är mitt råd! Om du kollar noga på dagens ser du dessutom att teststrecket är mer likt kontrollstrecket i styrka, vilket ändå säger att det är starkare än gårdagens. Innehåller säkert bara generellt mindre färg.
  • Äldre 26 Aug 14:31


    Här är 2 av mina tester.. Vore ju otroligt om 4 tester kan visa spökstreck.. Men varför brun blödning idag?
  • Äldre 26 Aug 15:40

    Hej någon mer än jag som ser 2 sträck? :)

  • Äldre 26 Aug 15:40
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester