• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mickaa
    Virrvarr skrev 2016-11-29 07:28:41 följande:

    Hur ser man om det är skuggstreck??


    Ja ser ett svagt;) ta ett nytt om 2 dagar på morgonen så borde det vara starkare. Typ sådär såg mitt ut först oxå. 2 dagar senare tog ja cb digital o fick 1-2 gravid;)
  • mickaa
    Emmaa94 skrev 2016-11-26 11:06:45 följande:

    Vaknade upp till detta i morse.. Bim + 5. Tog ut min spiral för bara 2 månader sedan, så vad tror ni? Gravid?


    Hell yääääs.grattis;)
  • Lillen 84
    Väntar på magen skrev 2016-11-29 06:54:29 följande:

    Kanske en liten stegring från i söndags men inte jätte mkt. :/ Vad tror ni?


    Jag fick massa spök med dessa. Så visst ser jag men vågar inte säga om det är riktigt el ej.
  • Nykär15
    Väntar på magen skrev 2016-11-29 06:54:29 följande:

    Kanske en liten stegring från i söndags men inte jätte mkt. :/ Vad tror ni?


    Om det inte ökat mer än så sen i söndags så verkar det ju konstigt. När är/var BIM?
  • Virrvarr
    mickaa skrev 2016-11-29 09:21:36 följande:
    Ja ser ett svagt;) ta ett nytt om 2 dagar på morgonen så borde det vara starkare. Typ sådär såg mitt ut först oxå. 2 dagar senare tog ja cb digital o fick 1-2 gravid;)
    Ska göra det! Är bara på bim -3. Ruvar på två blastocyster genom ivf.
  • Väntar på magen
    Nykär15 skrev 2016-11-29 10:02:39 följande:
    Om det inte ökat mer än så sen i söndags så verkar det ju konstigt. När är/var BIM?
    På torsdag om jag går på ägglossningen och på söndag om jag går på förra mensen. :/
  • Nykär15
    Väntar på magen skrev 2016-11-29 10:26:08 följande:
    På torsdag om jag går på ägglossningen och på söndag om jag går på förra mensen. :/
    Ja men då är du ju före BIM än så det är ju ok då :) ökar rätt långsamt första dagarna, men sen sätter det igång och blir starkare. Så ta nytt om ett par dagar så har det säkert ökat mer - lycka till!
  • Väntar på magen
    Nykär15 skrev 2016-11-29 10:28:01 följande:
    Ja men då är du ju före BIM än så det är ju ok då :) ökar rätt långsamt första dagarna, men sen sätter det igång och blir starkare. Så ta nytt om ett par dagar så har det säkert ökat mer - lycka till!
    Okej, har beställt hem ett cb digitalt... får prova det om några dagar ????

    Ägglossningstestet gav nästan fullt utslag igår... men vet inte vad det betyder :)

    Tack för svar :)
  • Malin 845

    Hej!
    Jag är idag på äl+12, och har fått halvsvaga sträck sen två dagar tillbaka.. vad tror ni om denna? Ser ju en skugga men är rädd att det är spök!
    Borde jag inte se en tydlig stegring snart om jag nu är gravid?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester