• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Betrayed
    Cynnis skrev 2017-02-04 07:34:34 följande:

    Tack, jag är i chock. :') det var ju inte så här jag skulle bli gravid...haha! Vi skulle ju göra den där IVFen å allt. Är genomsvettig. Haha. Tack igen! :D


    Grattis!!! Så härligt!
  • Cynnis
    Betrayed skrev 2017-02-04 07:44:05 följande:
    Grattis!!! Så härligt!
    Tack!:D håller tummarna på att det inte blir MF nu bara.:)
  • Mamma till 5 underbara barn

    ser nu på bilden att min inbillning inte ens syns på bilden

  • V89
    villblitremedpcos skrev 2017-02-04 08:05:09 följande:

    Hej, ÄL + 12.. vad tror ni?


    Jag har exakt som dig på clearblue! Men absolut inget streck på sticka.

    Har många symptom som varma, tunga bröst, trött, illamående morgon och kväll, samt VÄLDIGT luktkänslig..

    Håller tummarna för oss! :)
  • villblitremedpcos
    V89 skrev 2017-02-04 08:18:26 följande:

    Jag har exakt som dig på clearblue! Men absolut inget streck på sticka.

    Har många symptom som varma, tunga bröst, trött, illamående morgon och kväll, samt VÄLDIGT luktkänslig..

    Håller tummarna för oss! :)


    Verkligen! Tyvärr har jag varit med om spökstreck på CB förut.. men provar i övermorgon igen.. då är det BIM :)
  • __Fundersam__

    Jag är på BIM+3 men fick negativt test idag.. Jag har haft mensvärk till & från i 4 dagar samt rikliga flytningar. Jag har varit 100 på att mensen har kommit flera gånger men har bara varit rejäla flytningar + mensvärk. Igår fick jag rosa på pappret i samband med toabesök, trodde då att mensen skulle komma men icke.

    Någon som varit med om liknande eller kan ge råd?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester