• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Puffmajs
    yennie84 skrev 2017-02-11 17:04:11 följande:

    Nej tyvärr bor i centrala Gbg bara små Ica. Lär ju inte ta skada av att vänta till måndag haha


    Haha bra att du tänker så! :)
  • Hallonfrossa
    Eliisa skrev 2017-02-11 09:26:55 följande:

    Bim-5 idag och jag tycker mig se ett streck på nedersta testet?


    Jag ser på mittersta och nedersta :)
  • Mamma till 5 underbara barn
    milla95 skrev 2017-02-11 18:41:14 följande:

    Bilden kom visst inte med


    Tyvärr ser jag inget på bilden :/
  • Mamma till 5 underbara barn

    Förresten Om jag stirrar länge kanske jag kan ana nått när har du bim

  • milla95
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2017-02-11 18:46:49 följande:

    Förresten Om jag stirrar länge kanske jag kan ana nått när har du bim


    Vet inte när jag har bim. Missat p-piller för kanske ca 1,5 vecka sedan och äter sorten som heter gestina och av den har jag ingen mens/bortfallsblödning utan man äter aktiva piller hela tiden.

    Kanske väldigt tidigt att testa. Men gör ingen om det blir positivt gravtest, välkommet av både mig och sambon ändå. :)
  • Mamma till 5 underbara barn
    milla95 skrev 2017-02-11 18:55:34 följande:

    Vet inte när jag har bim. Missat p-piller för kanske ca 1,5 vecka sedan och äter sorten som heter gestina och av den har jag ingen mens/bortfallsblödning utan man äter aktiva piller hela tiden.

    Kanske väldigt tidigt att testa. Men gör ingen om det blir positivt gravtest, välkommet av både mig och sambon ändå. :)


    Ok ja då är de inte lätt att veta om man inte har mens alls
  • Nykär15
    yennie84 skrev 2017-02-11 17:04:11 följande:

    Nej tyvärr bor i centrala Gbg bara små Ica. Lär ju inte ta skada av att vänta till måndag haha


    Apoteket i Nordstan är ju alltid öppet :)
  • yennie84
    Nykär15 skrev 2017-02-12 08:06:11 följande:

    Apoteket i Nordstan är ju alltid öppet :)


    Ja, tänker att jag köper ett idag. Men trots 3 positiva early har jag nu börjat tappa hoppet. Testade för att se om Äl-Stickan kunde mäta mitt hcg som det kunde häromdagen men inget.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester