• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Babyverkstaden2017
    Percafluviatilis skrev 2017-09-04 07:25:53 följande:

    Äsch de la sig åt fel håll. Här kommer ett oredigerat och ett redigerat.


    Jag tycker jag ser på undre bilden! Vilken dag har du testat på? Jag testade med Early i dag också (se ovan) och tycker mig se ett litet litet streck.
  • Hf84
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-04 14:11:08 följande:

    Är på BIM 0, gjorde ett clearblue Early ni i eftermiddags. Är jag galen? På bild 2 har jag dragit ned ljusstyrkan.


    Testa med något annat märke också. Kan vara Spök hoppas du är gravid!
  • Babyverkstaden2017
    Hf84 skrev 2017-09-04 14:18:42 följande:
    Testa med något annat märke också. Kan vara Spök hoppas du är gravid!
    Testade nu med CB Digital, negativt tyvärr! Mensen kanske bara är någon dag sen, även om jag brukar få den väldigt exakt...
  • Hf84
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-04 15:58:50 följande:

    Testade nu med CB Digital, negativt tyvärr! Mensen kanske bara är någon dag sen, även om jag brukar få den väldigt exakt...


    Å men ge inte upp en. Äl kanske var senare? Jag fick massa spökstreck på det testet. Men testa i morgon eller om några dagar så kanske?
  • Percafluviatilis
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-04 14:11:08 följande:

    Är på BIM 0, gjorde ett clearblue Early ni i eftermiddags. Är jag galen? På bild 2 har jag dragit ned ljusstyrkan.


    Ditt ser ut som mitt! Jag är på bim-1 (äl+11). Såg att du testat negativt med digitalt men kanske är det för tidigt för det om early visar så svagt? Jag ska köpa ett predictor early sen. Det visar röda streck så det är lättare att se om där är något eller ej.
  • Babyverkstaden2017

    Nu på kvällen gjorde jag denna rsfu-sticka!här ser jag två streck men är osäker på om det andra sitter på rätt ställe på stickan? Strecket är liksom under plasten..

  • Hf84
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-04 20:54:24 följande:

    Nu på kvällen gjorde jag denna rsfu-sticka!här ser jag två streck men är osäker på om det andra sitter på rätt ställe på stickan? Strecket är liksom under plasten..


    Nej det testet had ejag inte litat på gör om :)
  • Babyverkstaden2017
    Hf84 skrev 2017-09-04 21:05:13 följande:

    Nej det testet had ejag inte litat på gör om :)


    Nej du har rätt! Testade att doppa ett till rsfu i VATTEN och fick samma resultat...!
  • Jooosen
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-09-04 21:24:21 följande:

    Nej du har rätt! Testade att doppa ett till rsfu i VATTEN och fick samma resultat...!


    FAn va dåligt test!! Trisst!
    Försöker med första barnet sen april 2017
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester