• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Emhy89
    Linn och Robin skrev 2017-11-26 16:47:23 följande:

    Är det vanligt med spökstreck från graviditetskollen.nu's tester? Får helt negativt på ett test med känslighet på 10mlu och detta på 25 mlu (på bild) syns detta!! Vad ska jag tro tjejer?! Är det positivt??


    Jag ser ett streck!
  • Emhy89
    beso skrev 2017-11-24 10:04:04 följande:

    Testa predictor early! Kostar 99kr på kronans apotek vet jag. Visar tidigt o e känt för att inte visa spökstreck'! :)


    Tack snälla för tipset! Köpte det och det syntes inte ett skvatt, så då kunde jag släppa det och sluta hets-testa :)
  • Linn och Robin
    Emhy89 skrev 2017-11-26 16:51:47 följande:

    Tack snälla för tipset! Köpte det och det syntes inte ett skvatt, så då kunde jag släppa det och sluta hets-testa :)


    På predictor early fick jag helt negativt idag, men strecket på bilden ovan med annat test..
    Linn
  • Frejalola


    Hej! Jag skulle också behöva hjälp att tyda. Detta har tagits kvällstid innan bim... ca två dagar och är babyplan. Aldrig testat med dom tidigare, är det pålitliga tester?
  • ssangiss


    Dagens tråkiga besked...

    Trodde verkligen att jag var gravid denna gången :( Varför finns det ens spökstreck? Man blir ju så besviken!
  • Alexandra93

    Dagens test, ÄL+10. Tycker mig se en liten stigning från tidigare test. Behöver inte anstränga mig för att se ett ljusrosa streck i verkligheten! Hoppas hoppas!

  • evve88
    Alexandra93 skrev 2017-11-27 07:39:40 följande:

    Dagens test, ÄL+10. Tycker mig se en liten stigning från tidigare test. Behöver inte anstränga mig för att se ett ljusrosa streck i verkligheten! Hoppas hoppas!


    Det där ser absolut positivt ut. :) Hade till och med svagare än så på BIM -4 !
  • Alexandra93
    evve88 skrev 2017-11-27 08:07:53 följande:

    Det där ser absolut positivt ut. :) Hade till och med svagare än så på BIM -4 !


    Åh jag hoppas verkligen att det är så! Bilderna blir så dåliga när man laddar upp dem här också, syns mycket bättre i verkligheten! Är på bim-4 idag
  • zuces
    Alexandra93 skrev 2017-11-27 08:14:39 följande:

    Åh jag hoppas verkligen att det är så! Bilderna blir så dåliga när man laddar upp dem här också, syns mycket bättre i verkligheten! Är på bim-4 idag


    Fortsätt uppdatera oss! Jag tror på dina test :)
  • Alexandra93
    zuces skrev 2017-11-27 08:23:18 följande:

    Fortsätt uppdatera oss! Jag tror på dina test :)


    Åh vad kul att höra! Jag hoppas att jag får en tydlig stegring nu i dagarna. Förra månaden fick jag bara svaga resultat som slutade i ett tidigt mf så vi hoppas på det bästa nu! :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester