• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Celinee


    tog detta test i morse då jag känt mig lite konstig senaste dagarna, har en dotter på 10 månader och har inte haft mens sen hon kom, men tar inte heller preventivmedel då vi tänkte att blir det så blir det :)

    Tycker att jag ser ett sträck men har löst så mycket om att velat blir kan ge spökstreck, vad tror ni?
  • IVFmamma
    Celinee skrev 2018-02-07 13:46:22 följande:

    tog detta test i morse då jag känt mig lite konstig senaste dagarna, har en dotter på 10 månader och har inte haft mens sen hon kom, men tar inte heller preventivmedel då vi tänkte att blir det så blir det :)

    Tycker att jag ser ett sträck men har löst så mycket om att velat blir kan ge spökstreck, vad tror ni?


    Ser positivt ut
  • eldhberg
    Ek90 skrev 2018-02-06 22:34:16 följande:

    Jag har aldrig hört om att det skulle göra någonAldrig hört något om att ett gravtest skulle reagera bara för det ligger nära ett ÄL-test. Vad grundar du det på? Vad för reaktion skulle kunna ske för att de ligger jämte varandra?


    Har hänt mig också.
  • YaseminL
    zuces skrev 2018-02-07 13:57:38 följande:

    Kunde inte hålla mig efter morgonens test!!!

    Gråter av lycka!!


    Så kul!!! Grattis!! Hur länge har ni försökt? Jag har BIM 16 eller 17 så har lååång väntan kvar..
  • zuces
    YaseminL skrev 2018-02-07 16:04:12 följande:

    Så kul!!! Grattis!! Hur länge har ni försökt? Jag har BIM 16 eller 17 så har lååång väntan kvar..


    Vi har försökt 1.5 år och nu gjorde vi vårat första ivf försök! Lyckades som tur på första så vi inte behöver mer väntan. Håller tummarna för er alla!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester