• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • bsanna
    JenniB skrev 2018-12-14 11:38:40 följande:

    ÅH jag ser!! Sådär svagt var mitt test från testlagret BIM-1/ÄL+11 om jag minns rätt :D <3


    Stämmer bra det, är BIM-2 enligt mina appar ???? Bilden blev ju bedrövlig efter uppladdning så kul att det syns! Hoppas så mycket på syskon till vår underbara lilla kille ??
  • liseen08

    Ja verkligen, helt otroligt! Tog nyss ett digitalt och det visade... GRAVID!!! Så vi får höras på graviddelen av forumet, skulle vara superkul att följas åt! :D


    Anonym Ellliiin skrev 2018-12-14 01:41:08 följande:

    Men tänker ju ändå att de snart är 2019 och att läkare och forskning borde kommit längre.... finns alldeles för många frågetecken runt ägglossning foster missfall och allt i denna planera barn soppan..... men men.... tack så mycket kära du! Tänker på dig mycket och håller tummarna! Kramar!!


  • JenniB
    bsanna skrev 2018-12-14 11:47:21 följande:
    Stämmer bra det, är BIM-2 enligt mina appar ???? Bilden blev ju bedrövlig efter uppladdning så kul att det syns! Hoppas så mycket på syskon till vår underbara lilla kille ??
    Precis det blir så mycket mer otydligt här. Sen tycker jag också att testlagrets inte brukar visa så starkt i början utan det tar lite tid ;)
  • Anonym Ellliiin
    liseen08 skrev 2018-12-14 12:52:05 följande:

    Ja verkligen, helt otroligt! Tog nyss ett digitalt och det visade... GRAVID!!! Så vi får höras på graviddelen av forumet, skulle vara superkul att följas åt! :D


    Men åh!!! <3 vet du? Jag kände de på mig faktiskt;) vill verkligen följas åt! Vore super kul! GRATTIS GRATTIS!!!
  • Emiliaaaa


    Skillnaden på gårdagens och dagens test, ser ni någon skillnad? Är på äl+9, tycker jag ser en skillnad men vill bara se om någon annan oxå ser det?:)
  • Bell13

    Jag ser ett väldigt svagt plus. Tycker att det är blått så jag tror att du är gravid.[quote=79288419][quote-nick]Maya 889 skrev 2018-12-15 05:40:59 följande:[/quote-nick][/quote]

  • Bobno1

    [quote=79288419][quote-nick]Maya 889 skrev 2018-12-15 05:40:59 följande:[/quote-nick][/quote]

    Tror absolut det där är ett plus. Grattis

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester