• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • cookaholic97
    Daphodil skrev 2019-03-20 17:17:57 följande:

    Har ingen erfarenhet av det där testet men jag ser ju ett svagt andra streck.Ingen erfarenhet av de där testen men jag ser ju ett svagt andra streck.


    Kan inte förmå mig att se något men din kommentar gjorde mig jättehoppfull <3 Fortfarande ingen mens och är jääättetrött fastän jag sovit 13 timmar inatt haha
  • osofin

    ÄL +8 tror jag. Sååå svårt att få på bild men igår kunde man kisa fram nåt. I morse lite lättare och i em var det tydligt att det var rosa och inte bara spök.

    Men vet inte om det syns på bilderna. Har 50 st billiga stickor hemma men det röda är RFSUs vanliga som jag panikköpte på vägen hem från jobbet ;)

  • osofin
    Edalia skrev 2019-03-20 16:30:20 följande:

    Så nu har jag stirrat mig blind på testet . Maken ser inget såklart XD

    BIM-1 men tyckte mig känna av ägglossningen fyra dagar senare denna gång (ammar så den kan ju hoppa lite ) så kanske BIM-5

    Känner mig puckad för inte tog jag morgonurin och inte hade jag tålamod att hålla mig särskilt många timmar . Suck ! Men ja negativt antar jag att det är och jag borde kolla upp om jag har något fel som ser streck som inte är där ?


    Hoppas att nästa test ger ett tydligare svar!
    cookaholic97 skrev 2019-03-20 16:56:09 följande:

    Bim idag, ingen mens, vad ska jag tro?


    Jag kan inte se nåt på någon av dessa tyvärr. Men jag vet att det nästan är omöjligt att fånga tidiga plus på bild.
  • lilagrodautanben

    7 dagar sen och jag sover ca 20 timmar om dygnet. Sååå trött. Ingen smärta i tuttarna nu som jag brukar ha dock så vet inte vad det betyder


    Nathalie86 skrev 2019-03-20 20:19:40 följande:

    Hur tidigt efter äl har ni haft känningar?


  • Theedi28


    Hej tog ett gravtest idag ! Bara jag som tycka mig se ett svagt svagt rosa streck ? Tänkte iallafall ja ska testa imorgon med och se om de är samma eller blir någon förändring ! Sjukt nervöst!
  • Theedi28


    Hej tog ett gravtest idag ! Bara jag som tycka mig se ett svagt svagt rosa streck ? Tänkte iallafall ja ska testa imorgon med och se om de är samma eller blir någon förändring ! Sjukt nervöst!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester